Πολιτική

Egyptair: Έκρηξη μαρτυρούν τα ανθρώπινα μέλη των επιβατών


Νέες αποκαλύψεις για το μοιραίο αεροσκάφος

Πέντε ημέρες έχουν περάσει από τότε που συνετρίβη το αεροσκάφος της Egyptair στη Μεσόγειο και τα αίτια του νέου αεροπορικού δυστυχήματος παραμένουν άγνωστα. Αν και αξιωματούχοι εκτιμούν ότι πίσω από τη συντριβή βρίσκεται τρομοκρατική επίθεση, δεν μπορούν να αποκλείσουν τη τεχνική βλάβη του αεροσκάφους. Επίσης, μέχρι στιγμής κανείς δεν έχει αναλάβει την ευθύνη για την πτώση του αεροσκάφους της Egyptair και το θάνατο των 66 ανθρώπων που επέβαιναν στην πτήση MS804, που χάθηκε από τα ραντάρ τα ξημερώματα στις 19 Μαρτίου. 

Σύμφωνα με νέες πληροφορίες που μεταδίδουν διεθνή μέσα ενημέρωσης, Αιγύπτιος αξιωματούχος ανέφερε πως η κατάσταση των σορών που ανασύρθηκαν καταδεικνύουν ως πιθανότερο σενάριο εκείνο της έκρηξης εντός του αεροσκάφους.

Όλα τα σενάρια παραμένουν ανοιχτά για τη μοιραία πτήση και οι αξιωματούχοι τόσο από τη Γαλλία όσο και την Αίγυπτο δεν αποκλείουν κανένα ενδεχόμενο. Την ίδια ώρα, συνεχίζονται οι έρευνες για τον εντοπισμό των δύο μαύρων κουτιών του Airbus, που πιστεύεται ότι βρίσκονται στο βυθό της Μεσογείου, μαζί με την αγνοούμενη άτρακτο. Την Κυριακή η Αίγυπτος έστειλε στο σημείο των ερευνών ένα υποβρύχιο, το οποίο μπορεί να καταδύεται σε βάθη 3.000 μέτρων.

Η Αίγυπτος διαψεύδει την ελληνική εκδοχή για δραματική πτώση της EgyptAir

Διαφορετική εκδοχή από την Ελλάδα δίνει τώρα η Αίγυπτος όσον αφορά τα τελευταία δραματικά λεπτά της πτήσης της EgyptAir, που συνετρίβη τα ξημερώματα της Πέμπτης στη Μεσόγειο Θάλασσα, κι ενώ το μυστήριο γύρω από τα αίτια της τραγωδίας παραμένει άλυτο.

Την προηγούμενη εβδομάδα, ο υπουργός Άμυνας Πάνος Καμμένος δήλωσε ότι πριν εξαφανιστεί από τα ραντάρ το μοιραίο αεροσκάφος έχασε περισσότερα από 20.000 πόδια σε υψόμετρο και πραγματοποίησε δύο απότομες κινήσεις, μία στροφή 90 μοιρών και μία περιστροφή 360 μοιρών.

Η αιγυπτιακή πλευρά όμως ουσιαστικά διαψεύδει την ελληνική εκδοχή, με τον επικεφαλής της κρατικής υπηρεσίας για αεροπλοΐα, Εχάμπ Αζμί, να αμφισβητεί ανοιχτά ότι το αεροπλάνο έχασε υψόμετρο κι έκανε απότομες στροφές πριν χαθεί το σήμα του.

«Δεν υπήρξαν στροφές προς τα δεξιά ή τα αριστερά και [το αεροσκάφος] ήταν εντάξει όταν μπήκε στο [FIR] της Αιγύπτου, που έγινε ένα ή δύο λεπτά πριν εξαφανιστεί», είπε ο κ. Αζμί, μιλώντας στο Associated Press.

«Το γεγονός αυτό υποβαθμίζει αυτό που λένε οι Έλληνες για την απώλεια υψομέτρου από το αεροσκάφος πριν εξαφανιστεί από το ραντάρ», είπε ο αιγύπτιος αξιωματούχος.

 

 

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις