Ασφαλιστική Αγορά

Eurolife FFH: Αλλάζει όνομα και λογότυπο η Eurolife ERB


Ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της ξεκινά σήμερα η Eurolife ERB, εταιρεία με ηγετική θέση και πρωταγωνιστικό ρόλο στον ελληνικό ασφαλιστικό κλάδο. Με τη δύναμη και την αξιοπιστία που της δίνει η Fairfax Financial Holdings Limited, αλλάζει το όνομα και το λογότυπό της και συστήνεται ξανά ως Eurolife FFH.

«Σήμερα κάνουμε μια νέα αρχή και ένα μεγάλο βήμα. Η αλλαγή αυτή αντανακλά τη δέσμευσή μας να σκεφτόμαστε και να λειτουργούμε διαφορετικά, ώστε να συνεχίσουμε να βρισκόμαστε στο πλευρό κάθε ανθρώπου που μας εμπιστεύεται» δήλωσε ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife FFH. «Δίνουμε αξία στα σημαντικά και εξελισσόμαστε, βλέποντας όλα όσα μπορούν να καταφέρουν οι πελάτες και οι συνεργάτες μας. Στόχος μας είναι να εστιάζουμε σε όλα αυτά που τους παρακινούν καθημερινά και να υποστηρίζουμε την καλύτερη εκδοχή της ζωής τους. Έχουμε νέο όνομα, αλλά κρατάμε σταθερές τις αρχές και τις αξίες που μας έχουν φέρει μέχρι εδώ. Την αξιοπιστία, την καινοτομία και την αισιοδοξία μας. Κάνουμε ένα βήμα μπροστά και ξεκινάμε ένα νέο ταξίδι, με συνοδοιπόρους όλους τους ανθρώπους που μας δείχνουν την αφοσίωση, την προτίμηση και την εμπιστοσύνη τους».

Η εταιρεία, όπως αναφέρει στην ανακοίνωση της, συνεχίζει και με το νέο της όνομα, να είναι δίπλα σε όλους εκείνους που διεκδικούν το καλύτερο για τους ίδιους και τους δικούς τους ανθρώπους, προσφέροντας απρόσκοπτα τις υπηρεσίες της, με διαφάνεια και υπευθυνότητα.

Από την ηγετική της θέση στον ασφαλιστικό κλάδο και με την κληρονομιά της 20ετούς εμπειρίας της, η Eurolife FFH συνεχίζει να υποστηρίζει τα θέλω και τις επιδιώξεις των πελατών και των συνεργατών της, ενδυναμώνοντάς τους ώστε να σχεδιάζουν το μέλλον που έχουν ονειρευτεί.

Διατηρώντας ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών, είναι σε θέση να αφουγκράζεται τις πραγματικές ανάγκες των ανθρώπων και να ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις που αναλαμβάνει καθημερινά.

Η αλλαγή του ονόματός της διατηρεί σταθερή τη σχέση της με τους ασφαλισμένους της, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο ήδη επικοινωνεί και συνεργάζεται μαζί τους.

Για τη Eurolife FFH, αξία έχει να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να πιστεύουν στον εαυτό τους, να φροντίζει εκείνους που φροντίζουν, να δημιουργεί για εκείνους που δημιουργούν.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις