Την εξαγορά του 100% της Καναδικής εταιρίας ModiFace ανακοίνωσε σήμερα η L’Oréal, με στόχο να προσφέρει στις 34 διεθνείς μάρκες του ομίλου της, τις πιο καινοτόμες τεχνολογίες στο χώρο των υπηρεσιών και της εμπειρία της ομορφιάς.
Η ModiFace, που ιδρύθηκε από τον Parham Aarabi πριν από έντεκα χρόνια στο Τορόντο, έχει αναπτύξει προηγμένες τρισδιάστατες τεχνολογίες εικονικού μακιγιάζ, καθώς και υπηρεσίες διάγνωσης του χρώματος και του δέρματος, οι οποίες βασίζονται σε αποκλειστική τεχνογνωσία και παρακολουθούν τα χαρακτηριστικά του προσώπου και του χρώματος. Οι υπηρεσίες αυτές χρησιμοποιούνται από όλες σχεδόν τις μεγάλες μάρκες ομορφιάς. Η ModiFace απασχολεί περίπου 70 μηχανικούς, ερευνητές και επιστήμονες που έχουν εκπονήσει περισσότερα από 200 επιστημονικά άρθρα και έχουν καταγεγραμμένα περισσότερα από 30 διπλώματα ευρεσιτεχνίας.
Η Lubomira Rochet, Chief Digital Officer της L’Oréal, αναφερόμενη στην εξαγορά τόνισε ότι η ModiFace θα συμβάλλει στον επανασχεδιασμό της εμπειρίας της ομορφιάς γύρω από υπηρεσίες που στοχεύουν στο να γίνει ακόμα πιο πρωτοποριακή η L’Oréal και να ανοίξει μια νέα σελίδα στην βιομηχανία της ομορφιάς προσφέροντας καινοτόμες υπηρεσίες.
Ο Parham Aarabi, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της ModiFace, δήλωσε ενθουσιασμένος που θα ανήκει η ομάδα του στον όμιλο L'Oréal λέγοντας ότι αυτό αποτελεί μια απίστευτη ευκαιρία για καινοτομία στην επαυξημένη πραγματικότητα και την τεχνητή νοημοσύνη στον χώρο της ομορφιάς, σε βαθμό μεγαλύτερο από ποτέ και με αποτελέσματα που θα καθορίσουν τη βιομηχανία της ομορφιάς για τις επόμενες δεκαετίες.
H ModiFace θα αποτελεί μέρος του Digital Services Factory της L'Oréal, ενός δικτύου αφιερωμένου στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη νέων ψηφιακών υπηρεσιών για τις μάρκες του ομίλου. Η ModiFace θα συνεργαστεί στενά με τα τμήματα Προηγμένης ‘Ερευνας της L'Oréal και θα επωφεληθεί από αυτή την απαράμιλλη εμπειρία στην ομορφιά. Η ModiFace θα συνεχίσει να έχει την έδρα της στο Τορόντο, κοντά στο Πανεπιστήμιο με το οποίο έχει πραγματοποιήσει πολλές ερευνητικές συνεργασίες.