ΕΥΖην

Πως να αποκτήσετε six pack χωρίς κόπο!


Το λεγόμενο V-Cut στους κοιλιακούς είναι οι δύο πολυπόθητες γραμμές  που κατεβαίνουν δεξιά και αριστερά στους κάτω κοιλιακούς και χάνονται μέσα στο παντελόνι. Μάλιστα θεωρείται πολύ σέξι και γι αυτό η απόκτηση του είναι η επιθυμία πολλών.

Το V-Cut ανήκει στην ομάδα των πλάγιων κοιλιακών, που αρκετοί τους παραμελούν. Μπορεί να λειτουργούν υποστηρικτικά, αλλά χρειάζονται όση εκγύμναση λαμβάνουν και οι άλλοι. Όμως δεν φτάνει αυτό. 

Ο *Άκης από τη CTfivepercent Nutrition Team μάς δείχνει τον τρόπο για να εμφανιστεί αμέσως το v-six pack χωρίς πολύ κόπο. 

Κατ' αρχάς, δεν χτίζονται κοιλιακοί με μεθόδους που υπόσχονται τα πάντα, μασάζ, κάψιμο λίπους, γράμμωση, καταπολέμηση της κυτταρίτιδας κλπ. Ούτε όμως 3.000 εστιασμένες ασκήσεις τη μέρα θα σας δώσουν γραμμωμένους κοιλιακούς. Οι κοιλιακοί δεν διαφέρουν από άλλους μύες και αν θέλετε να αναδειχτούν θα πρέπει να τους γυμνάσετε όπως τους υπόλοιπους.

Ποιές τροφές αναδεικνύουν το v-six pack

  1. Συνήθισε τους σκούρους υδατάνθρακες. Το γεγονός είναι ότι χρειάζεσαι οπωσδήποτε υδατάνθρακες στη διατροφή σου, ειδικά όταν γυμνάζεσαι έντονα. Όμως, τα άσπρα ψωμιά, μακαρόνια και το άσπρο ρύζι έχουν περισσότερες θερμίδες και μεγαλύτερο γλυκαιμικό δείκτη από τα αντίστοιχα «μαύρα».
  2. Αμύγδαλα για τσιμπολόγημα. Φορτωμένα με βιταμίνη Ε, πρωτεΐνες, υγιεινά λιπαρά και φυτικές ίνες, τα αμύγδαλα είναι μια τροφή εξαιρετικού οφέλους για το six-pack σου.
  3. Οι κοιλιακοί σου αγαπούν τις μπανάνες. Η μείωση της κατακράτησης υγρών είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για να αποκαλυφθούν οι κοιλιακοί σου μύες. Και οι μπανάνες το πετυχαίνουν με μεγάλη ευχέρεια. Επιπλέον, αυξάνει τα καλά βακτήρια στο πεπτικό,καταπολεμώντας το φούσκωμα. 
ryzi

Συμπερασματικά, ο βασικότερος κανόνας για το τέλειο six pack είναι η καλή διατροφή και η απώλεια περιττού λίπους.

Εστιάζοντας καθημερινά σε μια συγκεκριμένη ώρα κατανάλωσης πρωινού, μεσημεριανού και βραδινού γεύματος, το στομάχι σου εκπαιδεύεται κατάλληλα, μιας και ο εγκέφαλος αναγνωρίζει χωρίς άγχος ότι σε μισή ή μία ώρα από την έκρηξη λιγούρας, θα φας ένα καλό και πλούσιο γεύμα. Πώς γίνεται περισσότερο εύκολο αυτό;  Υπολόγισε τέσσερις ώρες μετά το πρωινό σου γεύμα, να έχεις έτοιμο το μεσημεριανό πιάτο, το οποίο θα αποτελείται από λίγο περισσότερους υδατάνθρακες και ίσως πιο υψηλά επίπεδα (καλών) λιπαρών, με στόχο να ανακτήσεις υψηλά επίπεδα ενέργειας.Το βραδινό, το οποίο θα απολαύσεις σπίτι μετά την προπόνηση, πρέπει να είναι χαμηλό σε υδατάνθρακες και λίπος, αλλά πλήρες άπαχων πρωτεϊνών και φυτικών ινών.

Η πειθαρχία στα γεύματα και η πρακτική της κατανάλωσης παρόμοιων γευμάτων σε  συγκεκριμένες ώρες κάθε μέρα, παρέχει εκπληκτικά οφέλη, ώστε να αρχίσουν να φαίνονται και να γραμμώνουν οι κοιλιακοί σας.

* Ο Άκης (CT fiveprcent - Nutritionteam) είναι Personal Trainer, Προπονητής Σωματικής Διάπλασης και Διαιτολόγος – Διατροφολόγος.
facebook: CTfivepercent-Nutritionteam Akis
Instagram: ct_fiveper_nutritionteam_akis