Ασφαλιστική Αγορά

Πρόγραμμα Loyalty δημιούργησαν για την Interasco οι Intelli Solutions και ClientIQ


Το νέο πρωτοποριακό πρόγραμμα επιβράβευσης της ασφαλιστικής εταιρείας Interasco σχεδίασαν και υλοποίησαν η Intelli Solutions και η ClientIQ μέσω της νέας, ευέλικτης πλατφόρμας Loyalty AmplifyTM, που έχουν αναπτύξει από κοινού οι δύο εταιρείες. 

Το πρόγραμμα «ευχαριστώ» αποτελεί το πρώτο πρόγραμμα επιβράβευσης στην ελληνική ασφαλιστική αγορά που αναπτύσσεται στη λογική του «Total Relationship Loyalty»  και έχει ως στόχο να επιβραβεύει τους πελάτες της Interasco για τη συνολική σχέση που τηρούν με την εταιρεία.

Αυτό το νέο και καινοτόμο πρόγραμμα δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες της εταιρείας που θα εγγραφούν, να συγκεντρώνουν πόντους σε μηνιαία βάση ανάλογα με το εύρος της σχέσης που διατηρούν με την εταιρεία και να επωφεληθούν μέσω ενός ευέλικτου μηχανισμού εξαργύρωσης στους ειδικά επιλεγμένους συνεργάτες του προγράμματος, που αυτή τη στιγμή περιλαμβάνουν τα Polis Park, την Autoplus, τα Marks & Spencer, τα γυμναστήρια Yava, την Ευρωγνώση, τo e-shop Myshoe, τις εκδόσεις Μεταίχμιο και το Tennis Square.

Ο σχεδιασμός και η υλοποίηση του προγράμματος πραγματοποιήθηκε μέσα από ένα 360° πακέτο υπηρεσιών που παρείχαν συνδυαστικά οι εταιρείες Intelli Solutions και ClientIQ, καλύπτοντας από το συνολικό εμπορικό σχεδιασμό του προγράμματος, μέχρι και την τεχνική υλοποίηση του front & back end συστήματος που το υποστηρίζει, εφαρμόζοντας τις δυνατότητες και τα χαρακτηριστικά της πλατφόρμας Loyalty AmplifyTM, που έχουν αναπτύξει από κοινού οι δύο εταιρείες.

Η νέα πλατφόρμα Loyalty AmplifyTM μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες μιας σύγχρονης επιχείρησης αναφορικά με τα προγράμματα επιβράβευσης, υποστηρίζοντας τη συλλογή πληροφοριών και την επιβράβευση του πελατολογίου στο πλαίσιο μιας πολυκαναλικής εμπορικής στρατηγικής, ενώ παρέχει τη δυνατότητα ευέλικτων σχημάτων εξαργύρωσης και δυναμικού campaign management, στοχεύοντας στην αποτελεσματική διαχείριση της πελατειακής βάσης.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Interasco Κάρολος Σαΐας δήλωσε σχετικά: «Το πρόγραμμα επιβράβευσης «ευχαριστώ» θα αποτελέσει ένα σημαντικό πλεονέκτημα για την εταιρεία μας τα επόμενα χρόνια και βασικό πυλώνα της στρατηγικής ψηφιακού μετασχηματισμού που ακολουθούμε. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι από τη συνεργασία μας με την Intelli Solutions και την ClientIQ, καθώς ήταν δίπλα μας σε όλο το εγχείρημα, καθοδηγώντας μας αποτελεσματικά σε όλα τα βήματα υλοποίησης και προσαρμόζοντας τη μοναδική τεχνογνωσία που κατέχουν σε λύσεις που ταιριάζουνε στη δική μας στρατηγική και επιχειρησιακές ανάγκες». 
 

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις