Τουρισμός

Θετικά μηνύματα για τον τουρισμό και την κρουαζιέρα από την Celestyal Cruises


Αισιόδοξα μηνύματα για τη διάρκεια της ελληνικής τουριστικής περιόδου και τον κλάδο της κρουαζιέρας φέρνουν τα στοιχεία που ανακοίνωσε η Celestyal Cruises για την πορεία της το 2018.

Η εταιρεία, με βάση των δραστηριοτήτων της την Ελλάδα και με λιμάνια επι/αποβίβασης κατά κύριο λόγο τα ελληνικά νησιά και την Ανατολική Μεσόγειο, ξεπέρασε τους στόχους της, με 108.000 επιβάτες στην Ελλάδα (+8%) και 663 προσεγγίσεις σε ελληνικά νησιά, με τη λειτουργία δύο πλοίων και υψηλές πληρότητες. 

Μάλιστα, χάρη στις θετικές ενδείξεις για τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου στη χώρα μας, θέτει ως επόμενο στόχο τις κρουαζιέρες όλο το χρόνο.

Όπως επεσήμανε σε συνέντευξη Τύπου ο Διευθύνων Σύμβουλος της Celestyal Cruises, κ.  Κρις Θεοφιλίδης, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα τον περασμένο Ιούλιο, τα μηνύματα για την κρουαζιέρα στην περιοχή είναι θετικά, παρά τις γεωπολιτικές συγκυρίες του προηγούμενου διαστήματος. Άλλωστε, για πρώτη φορά, η περίοδος πραγματοποίησης κρουαζιέρων ήταν διευρυμένη έως και το Νοέμβριο.

Ο κ. Θεοφιλίδης γνωστοποίησε ότι το 2019 τα δρομολόγια θα επιμηκυνθούν κατά 8 εβδομάδες από τις 4 εβδομάδες που ήταν το 2018, καλύπτοντας τη ζήτηση του κοινού για κρουαζιέρες στο Αιγαίο και το Φθινόπωρο, ενώ η εταιρεία θα εντείνει περαιτέρω τις προσπάθειές της για δραστηριοποίηση όλο το χρόνο, μέσω της προσθήκης νέων δρομολογίων κρουαζιέρας, όπως το «Εκλεκτό Αιγαίο» και οι «3 Ήπειροι». 

Η Celestyal Cruises κατάφερε φέτος να ενισχύσει ακόμη περισσότερο το εμπορικό της δίκτυο σε Ευρώπη, Αμερική και Αυστραλία. Όπως είπε ο κ. Leslie Peden, που το 2018 ανέλαβε τη θέση του Επικεφαλής Εμπορικού Διευθυντή  (Chief Commercial Officer), τη φετινή χρονιά καταγράφηκε αύξηση των Αμερικανών και Ευρωπαίων τουριστών. Συγκεκριμένα, το 52% επιβατών προήλθε από μακρινές αγορές, όπως οι ΗΠΑ και ο Καναδάς, ενώ το 29% των επιβατών από κοντινές αγορές της Ευρώπης. 

Στη συνεχή συνεισφορά της Celestyal Cruises στην ελληνική οικονομία αναφέρθηκε ο καπ. Γιώργος Κουμπενάς Διευθυντής Επιχειρησιακών Λειτουργιών (Chief Operations Officer), εκτιμώντας ότι ανήλθε συνολικά στα 102,5 εκατ. ευρώ φέτος. Τα άμεσα έξοδα λειτουργίας της εταιρείας για το 2018 ανήλθαν στα 28 εκατ. ευρώ, ενώ η συνολική δαπάνη προώθησης και διαφήμισης της Ελλάδας έφτασε τα 4,1 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, οι φετινές 663 προσεγγίσεις στα ελληνικά λιμάνια διέδωσαν την ελληνική ομορφιά σε 108.000 επιβάτες, με τη συνολική εκτιμώμενη δαπάνη αυτών να αγγίζει τα 39 εκατ. ευρώ.

Έναν σύντομο απολογισμό του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Celestyal Cruises παρουσίασε η Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων της εταιρείας, κα Φρόσω Ζαρουλέα. H Celestyal Cruises υποστηρίζει εμπράκτως στους τόπους που επισκέπτεται και εστιάζει κυρίως στον άνθρωπο και την κοινωνία, με κεντρικό άξονα την υποστήριξη των νέων με καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα.

Διαβάστε επίσης