Πολιτική

Τιμητική διάκριση στο «Greek Hospitality Awards 2016»


 Τιμητική διάκριση ως πρωτότυπη και πρωτοπόρα πολιτική απέσπασε η «Διπλωματία Πόλεων», η δράση του δήμου Θεσσαλονίκης, που σε συνεργασία με τους φορείς του Τουρισμού, επιχειρηματίες και εκπαιδευτικά ιδρύματα έχει ως στόχο την ανάδειξη και την προβολή της πόλης στο εξωτερικό ως τουριστικού προορισμού.

Η βράβευση έγινε το βράδυ της Παρασκευής στο πλαίσιο της τελετής απονομής των «Greek Hospitality Awards 2016». Πρόκειται για μια εκδήλωση που συνδιοργανώνουν η «Ethos Awards», το περιοδικό «Χρήμα», η ΔΕΘ Helexpo και βρίσκεται υπό την αιγίδα του Υπουργείου Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, του ΕΟΤ και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος.

Το βραβείο παρέλαβαν από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Helexpo-ΔΕΘ Κυριάκο Ποζρικίδη, η Μαργαρίτα Σαλπιγγίδου και η Ιωάννα Μηταυτσή από το τμήμα Τουρισμού του δήμου Θεσσαλονίκης. Ο αντιδήμαρχος Τουρισμού και Διεθνών Σχέσεων Σπύρος Πέγκας με βιντεοσκοπημένο μήνυμά του εξέφρασε την ικανοποίησή και τη χαρά του, για την αναγνώριση που λαμβάνει η πιο καινοτόμος, όπως την χαρακτήρισε, δράση του δήμου Θεσσαλονίκης. Είπε ακόμη ότι αυτή η διάκριση τιμά όχι μόνο τη διοίκηση του δήμου αλλά ολόκληρη την πόλη και τους πολίτες της Θεσσαλονίκης.

Σημειώνεται ότι ο θεσμός των Greek Hospitality Awards επιβραβεύει την αριστεία, μέσα από μια αξιοκρατική διαδικασία, με στόχο να αναδείξει τις ελληνικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που πρωτοπορούν στον κλάδο, προσωπικότητες που η πορεία τους στο χρόνο έχει ταυτιστεί με την αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος καθώς και υπηρεσίες και στρατηγικές που δίνουν προστιθέμενη αξία στο προσφερόμενο προϊόν υποδομής φιλοξενίας της χώρας.

Απονεμήθηκαν συνολικά 61 βραβεία σε τέσσερις θεματικές κατηγορίες και τιμητικές βραβεύσεις σε ανθρώπους και θεσμούς που πρωτοπορούν και καινοτομούν στον τομέα του Τουρισμού ανά την Ελλάδα.

Η Διπλωματία των Πόλεων από το Δήμο Θεσσαλονίκης ξεκίνησε το 2013 και συνεχίζεται συστηματικά. Έγιναν αποστολές σε περιφερειακές πόλεις και αγορές, όπως τα Σκόπια, το Βελιγράδι, το Βουκουρέστι, η Σόφια, η Φιλιππούπολη και η Σμύρνη καθώς και σε ‘’ώριμες’’ δυτικοευρωπαϊκές τουριστικές αγορές, όπως το Μιλάνο, η Μπολόνια και το Παρίσι.

Ο στρατηγικός σχεδιασμός σε βάθος χρόνου (2018-20) προβλέπει το άνοιγμα σε δυναμικά ανερχόμενους προορισμούς, όπως η Κίνα, η Βόρεια Αμερική και η Ινδία.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις