Γεωργιάδης: Ο πληθωρισμός οφείλεται κατά τα δύο τρίτα στην αύξηση της τιμής της ενέργειας
Ο πληθωρισμός υπάρχει αλλά οφείλεται κατά τα δύο τρίτα στην αύξηση της τιμής της ενέργειας και όχι σε δυσλειτουργία της αγοράς, τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης από το...