ΕΥΖην

Είστε ακόμα διακοπές; Έτσι θα διατηρήσετε τη γραμμή σας (χωρίς να στερηθείτε απολαύσεις)


Αν είστε από τους τυχερούς για τους οποίους οι διακοπές ξεκινούν τώρα ή συνεχίζονται, ο *Άκης από τη CT fivepercent Nutrition Team σας έχει εξαιρετικές προτάσεις για διατροφή και άσκηση, για να μη βρεθείτε αντιμέτωποι με τη... ζυγαριά όταν επιστρέψετε! 

Το στοίχημα είναι να θα διατηρήσουμε τη γραμμή μας, ενδίδοντας ταυτόχρονα (με μέτρο) στους ευχάριστους... πειρασμούς που καραδοκούν! Ποιος μπορεί να αντισταθεί σε ένα ουζάκι με μεζεδάκια στην παραλία ή ένα παγωτό για να δροσιστεί;

Όπως λέει ο Άκης, υπάρχει τρόπος παράλληλα και να απολαύσετε τις διακοπές σας και να μείνετε μέσα στον στόχο σας χωρίς να χάσετε τα αποτελέσματα που με τόσο κόπο αποκτήσατε!

3 tips για τη διατροφή των διακοπών

1. Προετοιμασία γευμάτων. Ο πρώτος τρόπος είναι πριν ξεκινήσετε για τις διακοπές σας, να ετοιμάσετε από πριν μερικά υγιεινά γεύματα να πάρετε μαζί σας και να τα τοποθετήσετε στο ψυγείο του καταλύματος σας σας, έτσι ώστε να έχετε έτοιμο κάθε ώρα ένα υγιεινό σνακ. Μπορείτε να ετοιμάσετε επίσης μεγάλες ποσότητες, ώστε να σας κρατήσουν χορτάτους για πολλές μέρες.

Παραδείγματα γευμάτων:

  • Γεύμα 1: τοστ.Μπορείτε να ετοιμάσετε εύκολα τοστάκια να πάρετε μαζί σας τα οποία θα περιέχουν τοστ ολικής άλεσης, 2 φέτες κασέρι Light, 40γ φιλέτο κοτόπουλο, 20γ μουστάρδα και μαρούλι.
  • Γεύμα 2: Μπάρες πρωτεΐνης.Μπορείτε να ετοιμάσετε πανεύκολα μπάρες πρωτεΐνης με τα εξής υλικά: βρώμη, μέλι, φυστικοβούτυρο, αυγά και λίγο γάλα αμυγδάλου.Απλά ανακατέψτε, ψήστε για 15’ λεπτά και είναι έτοιμες.
Προετοιμασία γευμάτων για τις διακοπές

2. Υγιεινό shopping στο super market. Η δεύτερη μέθοδος, εάν δεν έχετε χρόνο να προετοιμάσετε τα γεύματα σας από το σπίτι σας, είναι να πάτε σε ένα super market και να αγοράσετε από εκεί υγιεινά φαγητά.

Και πάλι τα τοστ ολικής άλεσης μαζί με κασέρι και γαλοπούλα είναι η καλύτερη σας επιλογή, μιας και μπορείτε να τα ετοιμάσετε πανεύκολα. Μπορείτε επίσης να αγοράσετε φρούτα και λαχανικά να συνοδεύουν τα γεύματα σας.

Τέλος, εάν έχετε πρόσβαση σε κουζίνα, μπορείτε να επιλέξετε φαγητά όπως βρώμη, γάλα, μέλι, κρέας και υδατάνθρακες ολικής άλεσης και να ετοιμάσετε υγιεινά πιάτα.

3. Υγιεινές επιλογές σε εστιατόρια. Άμα κανένα από τα παραπάνω δεν σας βολεύει, μην απελπίζεστε. Ακόμα και σε fast food, εστιατόρια και ταβέρνες, μπορείτε να κάνετε πολύ καλές και υγιεινές επιλογές.

Αποφύγετε τα τηγανητά φαγητά, σιγουρευτείτε πως κάθε πιάτο σας περιέχει λαχανικά, προτιμήστε το άπαχο κρέας και περιορίστε τους απλούς υδατάνθρακες όπως το ψωμί και οι πατάτες.

Σε fast food δύο μερίδες κοτόπουλο και μια αλάδωτη πίτα με λαχανικά και μουστάρδα, είναι πολύ καλές επιλογές, ενώ σε μια ταβέρνα μπορείτε να επιλέξετε ψάρι (όχι τηγανητό), άπαχο κρέας (μοσχάρι, χοιρινό, κοτόπουλο), λίγο ρύζι και σαλάτες χωρίς πολύ λάδι.

Προπόνηση όπου και αν βρίσκεστε

1. Στο δωμάτιο

Αυτό το γρήγορο πρόγραμμα που θα εκτελέσεις στην άνεση του δωματίου σου είναι φτιαγμένο για να τονώνει τους μυς και να καίει λίπος.

  1. Ξεκίνα με ένα επιτόπιο τροχάδην με ταυτόχρονες κινήσεις shadow boxing για το πάνω μέρος του σώματος δυο λεπτά.
  2. Ένα λεπτό αναπηδήσεις από το πάτωμα πάνω στο κρεβάτι με τα δυο πόδια (και επιστροφή).
  3. Γονάτισε ανάμεσα σε μια σειρά από μαξιλάρια και ρίχνε πάνω τους δυνατές γροθιές επί 30 δευτερόλεπτα.
  4. Εκτέλεσε βυθίσεις κορμού, στηρίζοντας τις παλάμες σου πάνω στο κάθισμα της πολυθρόνας, επί ένα λεπτό.
  5. Κάνε την άσκηση «σανίδα» για 60 δευτερόλεπτα (απλά διατηρείς ίσιο τον κορμό σου στον αέρα με σημεία στήριξης τους πήχεις και τα ακροδάχτυλα των ποδιών).
  6. Κατάφερε όσες περισσότερες επικλινείς κάμψεις μπορείς, με τα πόδια πάνω στο κάθισμα της πολυθρόνας.
Άσκηση "σανίδα"

2. Στην παραλία

Με ένα 30λεπτο τζόκινγκ στην άμμο μπορείς να κάψεις έως 400 θερμίδες. Ωστόσο χρειάζεται προσοχή.Οι αρθρώσεις και οι μυς του ποδιού από τη λεκάνη έως τις φτέρνες καταπονούνται σε μεγάλο βαθμό από το τρέξιμο στην αμμουδιά. Αν νιώσεις κάποια ενόχληση σταμάτησε αμέσως. Δεν έχεις όρεξη να χαλάσεις τις διακοπές σου εξαιτίας ενός σοβαρού διαστρέμματος.

Άσκηση στην παραλία

3. Στην πισίνα

Δεν υπάρχει πιο ασφαλής (για τις αρθρώσεις σου) και ταυτόχρονα πιο αποτελεσματική (για την καρδιά σου) άσκηση από το κολύμπι.Η απαιτούμενη ενέργεια εξαρτάται από την έκταση των απλωτών και την ταχύτητα που κολυμπάς.

Η συμβουλή μου:

Περάστε καλά! Μην ξεχνάτε πως πάνω απ’ όλα βρίσκεστε σε διακοπές.Το νόημα είναι να κάνετε ένα διάλειμμα από τις καθημερινές συνήθειες και να χαλαρώσετε. Οπότε μην πολυσκέφτεστε αν θέλετε να το ρίξετε λίγο έξω. Μπορείτε να βγείτε έξω για να φάτε, ακόμη και να απολαύσετε κάποιο επιδόρπιο και ποτό, αλλά με μέτρο, χωρίς να το ρίξετε πολύ έξω.

Απολαύστε τις διακοπές σας και θα νιώθετε πολύ καλύτερα όταν επιστρέψετε στην κανονική σας ρουτίνα.Έτσι θα επιστρέψετε στις προπονήσεις σας με περισσότερη δύναμη και ενέργεια από ποτέ!

Ο Άκης (CT fiveprcent - Nutritionteam) είναι Personal Trainer, Προπονητής Σωματικής Διάπλασης και Διαιτολόγος – Διατροφολόγος.

facebook: CTfivepercent-Nutritionteam Akis
Instagram: ct_fiveper_nutritionteam_akis

Διαβάστε επίσης