Με Άποψη

Γιατί δεν μπήκαν μπουλντόζες στο Ελληνικό


 Πότε θα «μπουν μπουλντόζες» στο Ελληνικό;

Τόσο καιρό το μεγάλο project  είχε κολλήσει, επειδή οι «ΣυριζοΜαδούροι» του Τσίπρα έβαζαν σκοπίμως προσκόμματα - όπως λαύρος τους κατακεραύνωνε ο νυν αρμόδιος υπουργός Αδωνις Γεωργιάδης, κατηγορώντας τους ότι λόγω αριστερής ιδεοληψίας εχθρεύονται την επιχειρηματικότητα και δεν  θέλουν επενδύσεις. Ο οποίος διαβεβαίωνε κατηγορηματικά ότι μόλις η ΝΔ γίνει κυβέρνηση, «σε μία εβδομάδα θα μπουν μπουλντόζες και θα ξεκινήσουν τα έργα».

Πολλές εβδομάδες πέρασαν, αλλά στο Ελληνικό «δεν κουνιέται φύλλο». Δύο μήνες μετά την ανάδειξη κυβέρνησης «φιλικής» προς την επιχειρηματικότητα, που θέτει ως ύψιστη προτεραιότητα της οικονομικής πολιτικής της την προσέλκυση επενδύσεων και την τόνωση της ανάπτυξης,  όχι μόνον  δεν ξεκίνησαν τα έργα, αλλά δεν έχουν εκδοθεί ούτε όλες οι αναγκαίες ΚΥΑ (Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις) που θα δώσουν τελικό το πράσινο φως για να προχωρήσει η υλοποίηση του επενδυτικού project.

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ήταν αφοπλιστικά ειλικρινής, μιλώντας γι αυτό θέμα κατά τη χθεσινή συνέντευξη Τύπου στη ΔΕΘ: «Είναι πολύ πιο σύνθετο απ’ ό,τι νομίζαμε», είπε, προσπαθώντας να δικαιολογήσει τις καθυστερήσεις.

Φρόντισε μάλιστα να μεταθέσει ακόμη πιο πέρα τον χρονικό ορίζοντα για την έναρξη των έργων: Θα ξεκινήσουν «το πρώτο τρίμηνο  της επόμενης χρονιάς», διαβεβαίωσε, αγνοώντας προηγούμενες σχετικές διαβεβαιώσεις του αρμόδιου υπουργού του, ο οποίος αλλάζει συνεχώς τα χρονοδιαγράμματα και τις προθεσμίες, πηγαίνοντας από εβδομάδες σε μήνες, σε τρίμηνα και σε… τέρμινα.

Είχαν λοιπόν άγνοια των δεδομένων, λάθος εικόνα ή  εσφαλμένη ενημέρωση όταν κατηγορούσαν την προηγούμενη κυβέρνηση για σκόπιμη κωλυσιεργία, καταλογίζοντάς της ότι «εχθρεύεται την επιχειρηματικότητα και τις μεγάλες επενδύσεις». Το ομολόγησε ευσχήμως ο πρωθυπουργός.

Ισως βέβαια να ήταν ηθελημένη άγνοια: Προτιμούσαν να μην ξέρουν  την πολυπλοκότητα και τις δυσκολίες της υπόθεσης, παρά να ακυρώσουν ένα ισχυρό χαρτί στην προπαγανδιστική προεκλογική τους καμπάνια.

Χ. ΝΙΑΚΑΣ

Διαβάστε επίσης