Αλλάζουν τα κριτήρια για την κατανομή της κρατικής διαφήμισης στους τηλεοπτικούς σταθμούς.
Η κατανομή θα γίνεται πλέον βάσει του συνολικού ποσοστού τηλεθέασης που εμφανίζει κάθε κανάλι, ανεξαρτήτως ηλικιακής κατηγορίας των τηλεθεατών. Ηλικιωμένοι, μεσήλικες και νεανικό κοινό μπαίνουν όλοι στο ίδιο "τσουβάλι" και "μετρούν" εξίσου στο μοίρασμα της διαφημιστικής πίτας του Δημοσίου και των κρατικών φορέως.
Μέχρι τώρα υπήρχε ιδιαίτερος "συντελεστής" για κάθε ηλικιακή κατηγορία. Οι διαφημιστικές εταιρείες που μοιράζουν την "πίτα" αξιολογούσαν με υψηλότερο συντελεστή τα ποσοστά τηλεθέασης στις ηλικιακές κατηγορίες που αποκαλούνται "δυναμικό κοινό".
Η αλλαγή κριτηρίων έχει συμφωνηθεί σε συζητήσεις των διαφημιστικών εταιρειών με τα υπουργεία και τις υπηρεσίες-πελάτες τους, που "τρέχουν" προγράμματα προβολής-ενημέρωσης-διαφήμισης
Αυτό πάντως δεν πρόκειται να επηρεάσει σε σημαντικό βαθμό τους σχεδιασμούς και τις επιλογές προγράμματος των μεγάλων καναλιών, που εστιάζουν πρωτίστως στην προσέλκυση "δυναμικού" κοινού των ηλικιών 18-45 ετών, στους οποίους κατά κύριο λόγο απευθύνεται η καταναλωτική διαφήμιση.