Η αμερικανική ιντερνετική πλατφόρμα συνδρομητικής τηλεόρασης Netflix αγόρασε τα δικαιώματα προβολής της ρωσικής σειράς «Καλύτεροι από τους ανθρώπους» από την διαδικτυακή πλατφόρμα Start, η οποία ανήκει στους παραγωγούς Yellow Black & White και στον όμιλο Gazprom-media, σύμφωνα με δημοσίευμα της ρωσικής εφημερίδας Kommersant.
Οι δύο πλευρές δεν αποκάλυψαν το ποσό που διέθεσε η αμερικανική πλατφόρμα για να αποκτήσει τα δικαιώματα προβολής της ρωσικής σειράς, ωστόσο σύμφωνα με πηγές της εφημερίδας, η αγορά της ενδέχεται να έφθασε το ποσό του ενός εκατομμυρίου δολαρίων που θεωρείται ποσό ρεκόρ για την Ρωσία.
Η σειρά θα προβληθεί ντουμπλαρισμένη και πρώτη κατά σειρά προτεραιότητας μεταξύ των ρωσικών σειρών στην κατηγορία Netflix Original (παλαιότερα οι ρωσικές σειρές τις οποίες αγόραζε η Netflix προβάλλονταν κατά κανόνα με υπότιτλους).
Η σειρά «Καλύτεροι από τους ανθρώπους», είναι μια σειρά επιστημονικής φαντασίας με δραματικό περιεχόμενο που αναφέρεται στο εγγύς μέλλον, όπου τα ανθρωπόμορφα ρομπότ γίνονται μέλη της κοινωνίας. Αποτελείται από 16 επεισόδια και προβάλλεται ήδη από την διαδικτυακή πλατφόρμα Start και τον on-line κινηματογράφο του «πρώτου καναλιού» της ρωσικής τηλεόρασης, ενώ αργότερα θα μεταδοθεί και από την τηλεόραση.
Μια από τις πηγές της εφημερίδας, ανέφερε ότι το κόστος του ενός επεισοδίου έφθασε περίπου τα 20 εκατομμύρια ρούβλια, ενώ το συνολικό κόστος της σειράς έφθασε τα 320 εκατομμύρια ρούβλια.
Η Netflix έχει αγοράσει αρκετές ρωσικές σειρές όπως «Ο Τρότσκι», «Η μέθοδος» η σειρά «Μαζόρ» και πολλές άλλες μεταξύ των οποίων και η ιδιαίτερα δημοφιλής σε όλο τον κόσμο παιδική σειρά « Η Μάσα και ο αρκούδος». Τον Σεπτέμβριο αγόρασε την σειρά «Βασανιστική πορεία» που αποτελείται από 12 επεισόδια, δίνοντας 500.000 δολάρια, ποσό που θεωρείτο εκείνη την περίοδο το μεγαλύτερο που είχε καταβάλει η αμερικανική πλατφόρμα για ρωσική σειρά.
Το ποσό του ενός εκατομμυρίου δολαρίων που διέθεσε η αμερικανική πλατφόρμα για να αγοράσει την σειρά αυτή, είναι το υψηλότερο που έχει καταβληθεί για αγορά ρωσικής σειράς, δηλώνει ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Expokontent Αλεξάντρ Μντέστοφ, προσθέτοντας ότι «είναι η πρώτη περίπτωση που η Netflix βάζει σε ρωσική σειρά το λογότυπο της».