Στην περιληπτική ενημέρωση για την πορεία των εργασιών του τρίτου τριμήνου 2020 ανακοίνωσε η Coca Cola HBC. Σύμφωνα με τα βασικά στοιχεία τριμήνου που ανακοίνωσε η εταιρεία:
-Τα έσοδα σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση μειώθηκαν κατά 2,6% ή κατά 0,3% σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης, σημειώνοντας διαδοχική βελτίωση ανά μήνα.
-Οι όγκοι πωλήσεων μειώθηκαν 1,4% σε δημοσιευμένη βάση και αυξήθηκαν 1,0% σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης με αύξηση τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο.
-Τα έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση υποχώρησαν κατά 1,2%, τόσο σε δημοσιευμένη όσο και σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης, σημειώνοντας σημαντικά βελτιωμένη τάση σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο, ως αποτέλεσμα των καλύτερων επιδόσεων στο μείγμα καναλιού και συσκευασίας λόγω της βελτιωμένης εμπορικής δραστηριότητας στο κανάλι της εκτός σπιτιού κατανάλωσης σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο.
-Συνεχίζονται οι ισχυρές επιδόσεις των μεριδίων αγοράς με αύξηση των μεριδίων σε αξία κατά 40 μονάδες βάσης από την αρχή του έτους και αύξηση ή διατήρηση των μεριδίων αυτών στις περισσότερες αγορές.
-Τα έσοδα από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση ενισχύθηκαν από τις σημαντικά θετικές επιδόσεις σε Νιγηρία, Ρωσία και Πολωνία, τρεις από τις πέντε μεγαλύτερες αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η Coca ColaΕΕΕ +0,64% HBC.
Αναπτυγμένες αγορές: -5,4%. Πτώση του όγκου πωλήσεων κατά 8,6%, με ισχυρή ανάκαμψη τιμών/μείγματος λόγω της βελτίωσης της εμπορικής δραστηριότητας στο κανάλι της εκτός σπιτιού κατανάλωσης. Πτώση του όγκου πωλήσεων κατά 5,1% εξαιρώντας την Ελλάδα, η οποία επηρεάστηκε σημαντικά από τη μειωμένη προσέλευση ξένων τουριστών φέτος το καλοκαίρι.
Αναπτυσσόμενες αγορές: -0,1%. Αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 2,5% ως αποτέλεσμα των ισχυρών επιδόσεων στην Πολωνία, με γενικευμένη βελτίωση της τάσης τιμών/μείγματος σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο σε όλες τις αγορές.
Αναδυόμενες αγορές: -1,3%, Αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά +1,2% ή σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης1, αύξηση των εσόδων από πωλήσεις κατά +4,2% και του όγκου πωλήσεων κατά +5,8%. Ισχυρές επιδόσεις σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης1 σε Νιγηρία και Ρωσία, με αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά διψήφιο ποσοστό και στις δύο αγορές .
-Η αναμενόμενη καθαρή επίδραση της μεταβολής των συναλλαγματικών ισοτιμιών σε συνδυασμό με το κόστος των πρώτων υλών για το 2020 παραμένει αμετάβλητη σε σχέση με αυτή που είχε αρχικά προϋπολογισθεί, καθώς τα οφέλη από το χαμηλότερο κόστος των πρώτων υλών αντισταθμίζουν τις ασθενέστερες συναλλαγματικές ισοτιμίες.
-Η σημαντική πρόοδος στον έλεγχο του κόστους οδηγεί σε αύξηση του προηγούμενου στόχου εξοικονόμησης κόστους ύψους €100 εκατ. κατά €20 εκατ. για το σύνολο του έτους, ενισχύοντας έτσι περαιτέρω τα λειτουργικά κέρδη και την ανάκαμψη του περιθωρίου κέρδους.
-Η Coca ColaΕΕΕ +0,64% HBC τονίζει πως διαθέτει ισχυρό ισολογισμό και ρευστότητα για να ανταποκριθεί σε όλες τις χρηματοοικονομικές της δεσμεύσεις καθώς και για να καλύψει τις λειτουργικές δαπάνες και να προβεί σε επενδύσεις.