Media

Διαγωνισμός ΕΝΕΔ για εργαλείο μέτρησης επισκεψιμότητας των ελληνικών sites


Προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός από την Εταιρεία Εκδοτών Διαδικτύου (ΕΝΕΔ) και τον IAB Hellas για την επιλογή αναδόχου, για το εργαλείο μέτρησης της επισκεψιμότητας των ελληνικών διαδικτυακών τόπων.

Συγκεκριμένα, προχωρά προς υλοποίηση η πρωτοβουλία των δύο φορέων που αφορά στην από κοινού μελέτη και λειτουργία ενός αναβαθμισμένου μηχανισμού μέτρησης επισκεψιμότητας των διαδικτυακών τόπων, η οποία θα μπορεί να λειτουργήσει ως «κοινό νόμισμα» για την ελληνική διαδικτυακή αγορά.

Η σημαντική εξέλιξη είναι ότι δεν θα αποτυπώνει μόνο τα βασικά μεγέθη επισκεψιμότητας ενός site (μοναδικοί χρήστες, επισκέψεις, σελιδοπροβολές) αλλά θα δίνει και πληροφορίες σχετικά με παραμέτρους όπως brand safety, quality of content, invalid traffic, ad blocking και multitasking.

Για την επιλογή αναδόχου έχει αποσταλεί Request For Proposal (RFP) σε 7 εταιρίες διεθνούς κύρους, προκειμένου να καταθέσουν τόσο τα credentials όσο και τις τεχνικές κατευθύνσεις τους για το έργο.

Οι ενδιαφερόμενες εταιρίες που θέλουν να συμμετάσχουν στη διαδικασία του RFP μπορούν να επικοινωνήσουν με τον IAB Hellas στο info@iab.gr για περισσότερες πληροφορίες. Το πρώτο μέρος του διαγωνισμού αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Μαΐου 2021.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις