Αστυνομικός στη Θεσσαλονίκη έσπασε την «καραντίνα» ύστερα από επιβεβαιωμένο κρούσμα κορονοϊού.
Εις βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για παραβίαση των μέτρων για την αποφυγή μολυσματικών ασθενειών, ενώ τού επιβλήθηκε και πρόστιμο 5000 ευρώ.
Αστυνομικός στη Θεσσαλονίκη έσπασε την «καραντίνα» ύστερα από επιβεβαιωμένο κρούσμα κορονοϊού.
Εις βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία για παραβίαση των μέτρων για την αποφυγή μολυσματικών ασθενειών, ενώ τού επιβλήθηκε και πρόστιμο 5000 ευρώ.
Για τους «χειμώνες» των κρυπτονομισμάτων, την τετράμηνη παραμονή του σε ομοσπονδιακή φυλακή των ΗΠΑ, τη χάρη που έλαβε από τον Ντόναλντ Τραμπ και τα σχέδιά του για τα επόμενα 25 χρ ...