Πιλοτική εφαρμογή ξεκίνησε στις ΗΠΑ, από μεγάλες πλατφόρμες, οι οποίες παρέχουν τη δυνατότητα στους συνδρομητές τους να δουν ταινίες, δίχως χρέωση.
Ειδικότερα, πλατφόρμες όπως το YouTube και το iTunes νοικιάζουν και πωλούν ταινίες, εδώ και αρκετά χρόνια, αντικαθιστώντας τα video clubs.
Όμως μια αλλαγή έρχεται να φέρει τα πάνω κάτω στην διαδικτυακή αγορά.
Όλο και περισσότεροι διαδικτυακοί κολοσσοί, όπως η Amazon και η Google δοκιμάζουν, αρχικά μόνο στις ΗΠΑ, τη δωρεάν διάθεση ταινιών με διαφημίσεις, υποκαθιστώντας κατά κάποιο τρόπο τον τηλεοπτικό τρόπο προβολής.
Στο YouTube, με την παραπάνω μορφή, παρέχεται μια συλλογή περίπου 100 old time classic ταινιών, όπως τα «Terminator» και «Rocky», σύμφωνα με το adage.com.