Μείωση 12,3% του βάρους των φορτίων/εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα ταξινομημένα στην Ελλάδα καταγράφηκε το δ' τρίμηνο πέρυσι σε σχέση με το δ' τρίμηνο του 2018, σύμφωνα με την έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ για τις οδικές εμπορευματικές μεταφορές. Ειδικότερα, το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν με φορτηγά εθνικών και διεθνών μεταφορών ανήλθε σε 75.244,2 χιλιάδες
τόνους έναντι 85.829,1 χιλ. τόνων το δ' τρίμηνο του 2018. Τα τονοχιλιόμετρα ανήλθαν σε 7.017.504,4 χιλ., σημειώνοντας μείωση 5,3% σε σχέση με το 2018, οπότε είχαν ανέλθει σε 7.413.563,3 χιλ.
Σε ό,τι αφορά στον τύπο φορτίου (είδος συσκευασίας μεταφοράς εμπορευμάτων) από την άποψη του βάρους των μεταφερθέντων φορτίων, η σημαντικότερη παρατηρήθηκε στην κατηγορία «Λοιπές κατηγορίες συσκευασίας», ενώ από την άποψη των τονοχιλιομέτρων στην κατηγορία «Εμπορευματοκιβώτια». Η σημαντικότερη μείωση τόσο αναφορικά με το βάρος των μεταφερθέντων εμπορευμάτων, όσο και των τονοχιλιομέτρων, παρατηρήθηκε στην κατηγορία «Κινητές, αυτοκινούμενες μονάδες».
Ανά μεγάλη γεωγραφική περιοχή, από την άποψη του βάρους των φορτίων και των διανυθέντων τονοχιλιομέτρων, ποσοστό 39,4% των φορτώσεων πραγματοποιήθηκε στη Βόρεια Ελλάδα, σημειώνοντας μείωση 25,4% σε σύγκριση με το δ' τρίμηνο του 2018. Μείωση παρουσιάστηκε και στις φορτώσεις των λοιπών μεγάλων γεωγραφικών περιοχών της χώρας κατά τη σύγκριση της ίδιας χρονικής περιόδου, πλην των Νήσων Αιγαίου και Κρήτης, όπου παρουσιάστηκε αύξηση 29,1%.
Από την άποψη του βάρους των φορτίων και των διανυθέντων τονοχιλιομέτρων, οι περισσότερες εκφορτώσεις (ποσοστό 38,8%) πραγματοποιήθηκαν στη Βόρεια Ελλάδα, σημειώνοντας μείωση 26,3%. Μείωση παρουσιάστηκε και στις εκφορτώσεις των λοιπών μεγάλων γεωγραφικών περιοχών της χώρας, πλην των Νήσων Αιγαίου και Κρήτης, όπου παρουσιάστηκε αύξηση 29,5%.