Η ελληνική αγορά παγωτού καταγράφει ανοδική πορεία το φετινό καλοκαίρι, ενισχυμένη τόσο από τις υψηλές θερμοκρασίες όσο και από την εκρηκτική αύξηση του τουρισμού.Σύμφωνα με εκτιμήσεις της αγοράς, ο συνολικός τζίρος ενδέχεται να προσεγγίσει τα 300 εκατ. ευρώ το 2025.
Όπως σημειώνουν παράγοντες της αγοράς, περίπου 25%–30% της κατανάλωσης αφορά χύμα παγωτό, 30%–40% προέρχεται από τις πωλήσεις σούπερ μάρκετ, ενώ το υπόλοιπο καλύπτεται από μικρά καταστήματα και περίπτερα.
Δεδομένα της Circana δείχνουν ότι την περίοδο Ιανουαρίου – Μαΐου 2025, η αξία πωλήσεων στο οργανωμένο λιανεμπόριο αυξήθηκε κατά 6,6% σε ετήσια βάση, αγγίζοντας τα 26,7 εκατ. ευρώ, ενώ ο όγκος πωλήσεων ενισχύθηκε κατά 2,9%, φτάνοντας τα 6,59 εκατ. τεμάχια.
Η καταναλωτική συμπεριφορά αντανακλά την προσπάθεια εξισορρόπησης ανάμεσα στις πιέσεις της ακρίβειας και στην ανάγκη για απόλαυση. Οι καταναλωτές στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε οικονομικότερες επιλογές και μεγαλύτερες συσκευασίες, που αποτελούν μοχλό ζήτησης.