Επιχειρήσεις

Η Skims της Κιμ Καρντάσιαν αποτιμάται στα $5 δισ. μετά από νέο γύρο χρηματοδότησης


Η επένδυση των Goldman Sachs και BDT & MSD Partners ενισχύει την παγκόσμια επέκταση και καθυστερεί την IPO

Η Skims, η εταιρεία shapewear και ένδυσης της Κιμ Καρντάσιαν, συγκέντρωσε 225 εκατ. δολάρια σε νέο γύρο χρηματοδότησης υπό την ηγεσία της Goldman Sachs Alternatives, ανεβάζοντας την αποτίμησή της στα 5 δισ. δολάρια. Η χρηματοδότηση δίνει ώθηση στην επέκταση φυσικών καταστημάτων και διεθνών αγορών, ενώ φαίνεται να αναβάλλει προσωρινά την IPO που προετοιμαζόταν.

Έξι χρόνια μετά το λανσάρισμά της, το 2019, η Skims προσεγγίζει το 1 δισ. δολάρια σε ετήσιες καθαρές πωλήσεις, καθιερώνοντας τη θέση της ως μία από τις πιο επιτυχημένες νεοφυείς εταιρείες λιανικής στις ΗΠΑ.

Η νέα χρηματοδότηση, που περιλαμβάνει και κεφάλαια από τις BDT & MSD Partners, αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους ιδιωτικούς γύρους για αμερικανικό καταναλωτικό brand το 2025.

Ο συνιδρυτής και CEO Γιενς Γκρέντε (Jens Grede) χαρακτήρισε το ορόσημο «ψήφο εμπιστοσύνης στο μακροπρόθεσμο όραμά μας», τονίζοντας ότι η Skims προετοιμάζεται για το «επόμενο στάδιο ανάπτυξης» μέσω πειθαρχημένης εκτέλεσης και καινοτομίας προϊόντων.

Η στροφή προς τα φυσικά καταστήματα

Αν και ξεκίνησε ως ψηφιακό brand άμεσης πώλησης στον καταναλωτή (D2C), η Skims σκοπεύει να μετατραπεί σε "predominantly physical business", επενδύοντας επιθετικά στη φυσική παρουσία.

Η εταιρεία διαθέτει 18 καταστήματα στις ΗΠΑ -σε Νέα Υόρκη, Λος Άντζελες, Όστιν και Ατλάντα- και ένα στο Μεξικό, ενώ σχεδιάζει διεθνές δίκτυο καταστημάτων έως το 2026.

Η κίνηση σηματοδοτεί μια στρατηγική μεταστροφή: από το e-commerce στην εμπειρία in-store, συνδυάζοντας πολυτέλεια, βιωσιμότητα και personalization.

Η συνεργασία με τη Nike και η αναβολή της IPO

Η νέα επένδυση ακολουθεί το επιτυχημένο λανσάρισμα της σειράς NikeSkims, που εξαντλήθηκε μέσα σε λίγες ώρες και σηματοδότησε την είσοδο της εταιρείας στην αγορά αθλητικής ένδυσης, απέναντι σε κολοσσούς όπως η Lululemon και η ίδια η Nike.

Ωστόσο, η εισροή κεφαλαίων φαίνεται να αναβάλλει την πολυαναμενόμενη IPO της Skims, η οποία είχε τεθεί στο τραπέζι ήδη από το 2024.

Με την αγορά καταναλωτικών εισαγωγών να παραμένει στάσιμη το 2025, η νέα ιδιωτική χρηματοδότηση επιτρέπει στην εταιρεία να συνεχίσει την επέκταση χωρίς πίεση για δημόσια εισαγωγή.

Η επένδυση της Goldman Sachs και η επόμενη φάση ανάπτυξης

«Η Skims είναι ένας καινοτόμος ηγέτης στην ένδυση, που επαναπροσδιορίζει την καθημερινή εμπειρία ντυσίματος», δήλωσε ο Beat Cabiallavetta, επικεφαλής του τμήματος hybrid capital της Goldman Sachs Alternatives.

Η τράπεζα, μαζί με τη διοίκηση, στοχεύει να «αξιοποιήσει σημαντικές ευκαιρίες και να επιτύχει βιώσιμη, διαταρακτική ανάπτυξη».

Το brand-φαινόμενο της Κιμ Καρντάσιαν

Από την ίδρυσή της, η Skims έχει δημιουργήσει ένα φανατικό κοινό, δίνοντας έμφαση στα πολλά διαφορετικά μεγέθη και εφαρμογές για όλα τα είδη σωματότυπων, την αισθητική απλότητας και τις καμπάνιες υψηλού προφίλ με διεθνείς αθλητές και διασημότητες.

Η ίδια η Κιμ Καρντάσιαν, συνιδρύτρια και Chief Creative Officer, δήλωσε: «Αυτό το νέο κεφάλαιο είναι συναρπαστικό· συνεχίζουμε να καινοτομούμε και να καθορίζουμε τα πρότυπα για τον κλάδο μας».

Με αποτίμηση 5 δισ. δολαρίων, παρουσία σε κορυφαίες αγορές και συνεργασίες με brands-κολοσσούς, η Skims εδραιώνεται ως μία από τις πιο ισχυρές εταιρείες μόδας της γενιάς της και ως ένα case study επιτυχημένου brand-building στον χώρο του luxury athleisure.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα