Εχει "βιτρίνα" την Porsche, που οι πωλήσεις της αναμένεται να αυξηθούν την επόμενη χρονιά, αλλά εν πάση περιπτώσει θα καλύψουν μικρό ποσοστό του συνολικού τζίρου. Η αύξηση του κύκλου εργασιών δεν μπορεί λοιπόν να προέλθει από αυτή τη μάρκα. Η "Μοτοδυναμική" βασίζει περισσότερο τους σχεδιασμούς της στα κινέζικα αυτοκίνητα, τα οποία θ' αρχίσει να διαθέτει στην αγορά τις αμέσως προσεχείς εβδομάδες.
Η εταιρεία του ομίλου Κυριακόπουλου έχει αναλάβει την αντιπροσώπευση της κινέζικης αυτοκινητοβιομηχανίας ΝΙΟ και ελπίζει ότι θα επαναλάβει την επιτυχία που είχε φέρνοντας στην Ελλάδα την Yamaha.
Καλές επιδόσεις αναμένει επίσης στις ενοικιάσεις αυτοκινήτων και στις πωλήσεις μοτοσυκλετών, που αποτελούν τη βασική παραδοσιακή δραστηριότητα της.
Παράλληλα σχεδιάζει να επεκταθεί στον τομέα εμπορίας αυτοκινήτων, εξαγοράζοντας μικρότερες εταιρείες του κλάδου, που λειτουργούν ως dealers και εμφανίζουν αξιόλογο όγκο πωλήσεων.
Πρόσθετα έσοδα αναμένει η "Μοτοδυναμική" από την αξιοποίηση της πλατφόρμας FLIZZR για ενοικιάσεις αυτοκινήτων. Στον τομέα αυτό, όπου ο ανταγωνισμός οξύνεται, σκοπεύει να αξιοποιήσει και μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων, που λόγω "ηλικίας" αποσύρονται από τον στόλο της.
Αντί να τα πουλήσει έναντι πολύ χαμηλού τιμήματος, προτιμά να δημιουργήσει μία νέα κατηγορία αυτοκινήτων μικρού κυβισμού και μεγαλύτερης "ηλικίας", τα οποία θα προσφέρονται προς ενοικίαση με χαμηλά ημερήσια μισθώματα.
Η επιλογή αυτή θα επηρεάσει τα φετινά ετήσια οικονομικά αποτελέσματα, στα οποία δεν θα περιλαμβάνονται σημαντικά έσοδα από την πώληση αποσυρόμενων οχημάτων.