Το τεχνολογικό κέντρο καινοτομίας, Starbucks China Innovation and Technology Center (SITC), ανακοίνωσε στις 17 Σεπτεμβρίου τα ψηφιακά επιτεύγματά του από την ίδρυση του, υπογραμμίζοντας τις προσπάθειες της αμερικανικής πολυεθνικής εταιρίας για την εδραίωση της παρουσίας της, στην αγορά ροφημάτων, που έχει ιδιαίτερα ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά.
Το αναφερόμενο κέντρο λειτουργεί στην περιοχή Φουτιάν της πόλης Σεντσέν στα νότια της Κίνας από τη 18η Αυγούστου του 2023 με αρχική επένδυση 220 εκατομμυρίων δολαρίων.
Στο δύο χρόνια που ακολούθησαν το SITC ανέλαβε την υλοποίηση των πιο σημαντικών ψηφιακών πρωτοβουλιών της Starbucks στην κινεζική αγορά.
Κατά την ίδια διετία, βοήθησε την αμερικανική πολυεθνική εταιρία να προωθήσει περισσότερο τον ψηφιακό μετασχηματισμό της πετυχαίνοντας πρακτικά αποτελέσματα σε όλο το φάσμα της λειτουργίας του.
Στο επίπεδο της αγοράς περισσότερα από 7.800 καταστήματα της Starbucks αντικατέστησαν τα χάρτινα μενού με σύγχρονες ηλεκτρονικές συσκευές, εισάγοντας παράλληλα ψηφιακές επιλογές για τους πελάτες τους.
Μεταξύ αυτών, επιλογές για την παρασκευή του καφέ εσπρέσο, τη θερμοκρασία σερβιρίσματός του, την προσθήκη γάλακτος με την προσφορά στους πελάτες της Starbucks τουλάχιστον 500 συνδυασμών γεύσεων, αλλά και επιλογών περιεκτικότητας σε ζάχαρη.