Ενισχύει τον ηγετικό της ρόλο στη χρηματοδότηση του ελληνικού τουρισμού η Alpha Bank, συμβάλλοντας καθοριστικά στη βιώσιμη ανάπτυξη, την τόνωση της τοπικής οικονομίας και την εδραίωση της Ελλάδας ως κορυφαίου παγκόσμιου προορισμού. Μέσα από έργα που αναβαθμίζουν την τουριστική εμπειρία και ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα του κλάδου, η τράπεζα επιδιώκει να δημιουργήσει μακροπρόθεσμη αξία για την οικονομία και την κοινωνία.
Το συνολικό χαρτοφυλάκιο της Alpha Bank στον τουρισμό ανέρχεται σε 2,5 δισ. ευρώ, που αντιστοιχεί στο 29% των συνολικών χρηματοδοτήσεων του κλάδου (8,7 δισ. ευρώ), επιβεβαιώνοντας την ηγετική θέση της.
Το 86% των χρηματοδοτήσεων κατευθύνεται σε ξενοδοχεία τεσσάρων και πέντε αστέρων, τα οποία καλύπτουν το 97% των συνολικών υπολοίπων και αποτελούν τον βασικό άξονα αναβάθμισης του τουριστικού προϊόντος.
Η Τράπεζα παρέχει ολοκληρωμένες συμβουλευτικές υπηρεσίες σε τουριστικές επιχειρήσεις όλων των μεγεθών, από μικρομεσαίες μονάδες έως μεγάλους ξενοδοχειακούς ομίλους. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στις ΜμΕ, στις οποίες εξασφαλίζεται πρόσβαση σε πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ).
Μέσω στρατηγικών συνεργασιών με διεθνείς θεσμικούς επενδυτές, όπως AGC, GSAM, Blackstone, GIC, Hines και HIG, έχουν ήδη διατεθεί κεφάλαια άνω του 1,1 δισ. ευρώ, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη των ξένων κεφαλαίων στην ελληνική αγορά.
Νέα καμπάνια προβολής
Η ηγετική παρουσία της Alpha Bank στον τουρισμό αποτελεί το επίκεντρο νέας 360° καμπάνιας επικοινωνίας, που αναδεικνύει τον ρόλο της ως καταλύτη ανάπτυξης, παρουσιάζοντας επτά εμβληματικά έργα που χρηματοδοτεί:
- Επέκταση Αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλος
- Gennadi Grand Resort
- JW Marriott, Crete Resort & Spa
- Mandarin Oriental, Costa Navarino
- Oia Canaves Epitome
- Olea All Suite Hotel
- Stella Island Resort & Spa
Με το κεντρικό μήνυμα ότι η πρόοδος στον τουρισμό σημαίνει πρόοδο για την κοινωνία και την οικονομία, η καμπάνια προβάλλει τη συμβολή της Τράπεζας όχι μόνο στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και στην ενίσχυση της απασχόλησης, αλλά και στην ανάδειξη του τοπικού πολιτισμού, των προϊόντων και των παραδόσεων της χώρας σε διεθνές επίπεδο.