TECHin

Έρευνα Kaspersky: Οι άνδρες πιό εξοικειωμένοι με τις έξυπνες συσκευές


Η νέα παγκόσμια έρευνα της Kaspersky "The smart home of almost everything" αναδεικνύει τις βασικές ψηφιακές συνήθειες και τα εμπόδια στη χρήση των έξυπνων οικιακών συσκευών.  

Οπως διαπιστώνεται, υπάρχει ένα κενό όσον αφορά τα άτομα που συνήθως είναι υπεύθυνα για την αγορά και τη συντήρηση των έξυπνων οικιακών συσκευών. Ειδικότερα, 7 στους 10 άνδρες (72%) αναλαμβάνουν τη σύνδεση των έξυπνων οικιακών συσκευών, ενώ στις γυναίκες το ποσοστό είναι 47%.

Σύμφωνα με έρευνα της ψηφιακής αγοράς, ο αριθμός των κατοικιών με ενεργές έξυπνες οικιακές συσκευές αναμένεται να ανέλθει στα 573,7 εκατομμύρια χρήστες μέχρι το 2026. Η διείσδυση στα νοικοκυριά αναμένεται να φτάσει μέχρι τότε στο 25%.

Τα αποτελέσματα της έρευνας της Kaspersky δείχνουν ότι οι άνδρες είναι αυτοί που πιο συχνά φροντίζουν για τις έξυπνες συσκευές. Αυτό συμβαίνει επίσης και όταν οι ρυθμίσεις Wi-Fi πρέπει να αλλάξουν στο οικιακό router ή όταν προστίθενται νέες συσκευές στο δίκτυο. Αυτό είναι ένα καθήκον που αναλαμβάνει το 75% των ανδρών, ενώ για τις γυναίκες το ποσοστό δεν ξεπερνά το 50%.

Η κατάσταση είναι σχεδόν η ίδια όσον αφορά την εγκατάσταση λογισμικού και εφαρμογών σε υπολογιστές: 72% των ανδρών την κάνουν μόνοι τους, αυτό, έναντι 47% των γυναικών.

Η τάση αλλάζει όσον αφορά τις ψηφιακές συνήθειες των παιδιών. Τα ερευνητικά δεδομένα δείχνουν ότι και οι δύο γονείς είναι εξίσου πρόθυμοι να ελέγξουν τον χρόνο των παιδιών στις συσκευές. Συγκεκριμένα, το 67% των ανδρών και το 54% των γυναικών παρακολουθούν τον χρόνο που αφιερώνουν τα παιδιά τους σε έξυπνες συσκευές.

«Οι έξυπνες οικιακές συσκευές και λύσεις μπορούν να βελτιώσουν σημαντικά και να διευκολύνουν τις καθημερινές εργασίες των ανθρώπων. Κάθε οικογένεια αποφασίζει από μόνη της ποια μορφή κατανομής ρόλων είναι πιο βολική για την ίδια. Ταυτόχρονα, το βασικό σημείο είναι ότι οι σύγχρονες έξυπνες συσκευές και οι λύσεις ασφάλειας πρέπει να είναι προσβάσιμες σε όλους, ανεξαρτήτως φύλου και ηλικίας», σχολίασε η Marina Titova, Αντιπρόεδρος του τμήματος μάρκετινγκ καταναλωτικών προϊόντων της Kaspersky.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα