Η επανένωση των Oasis είναι γεγονός και δεν αφορά μόνο τη μουσική. Το θρυλικό βρετανικό συγκρότημα ξεκινά την παγκόσμια περιοδεία “Oasis Live ’25” το Σάββατο 4 Ιουλίου στο Principality Stadium του Κάρντιφ, με 41 εμφανίσεις σε Ευρώπη, Αμερική, Ασία και Νότια Αμερική. Οι συναυλίες στο Ηνωμένο Βασίλειο, τον Καναδά, τις ΗΠΑ και το Μεξικό έγιναν sold out μέσα σε μία ώρα, ενώ η μπάντα περιορίζει τις μεταπωλήσεις, επιτρέποντας μόνο resale σε ονομαστική τιμή μέσω Ticketmaster.
Πέρα από τη μουσική, οι Oasis εγκαινίασαν και μία σειρά συνεργασιών με γνωστά brands ένδυσης και lifestyle, επιβεβαιώνοντας το σταθερό τους αποτύπωμα στην pop κουλτούρα. Νέα συλλογή merchandise, από μπλουζάκια μέχρι συλλεκτικά βινύλια και CD, είναι ήδη διαθέσιμη στο επίσημο Amazon store του συγκροτήματος.
Μόδα και μουσική πάνε μαζί
Σε συνεργασία με Abercrombie & Fitch, American Eagle, Culture Kings και Gap, οι Oasis υπογράφουν περιορισμένες συλλογές streetwear, ενώ μία ειδική capsule συλλογή με την Adidas κυκλοφορεί ήδη στο Ηνωμένο Βασίλειο και αναμένεται να διατεθεί και στις ΗΠΑ αργότερα μέσα στον Ιούλιο.
Το comeback της μπάντας δεν είναι απλώς ένα μουσικό γεγονός, αλλά και μία έξυπνη εμπορική στρατηγική, με τη νοσταλγία να συνδυάζεται με τη σύγχρονη αισθητική της Gen Z. Η ζήτηση για επίσημο merch και συλλεκτικά κομμάτια έχει εκτοξευθεί, ενώ οι ψηφιακές πλατφόρμες λιανικής πώλησης, όπως η Amazon, ενισχύουν τη δυναμική των πωλήσεων.
Η περιοδεία θα περάσει από Αγγλία, Σκωτία, Ιρλανδία, Βόρεια Αμερική, Νότια Κορέα, Ιαπωνία, Αυστραλία και τελικά Λατινική Αμερική. Ο τερματισμός των εμφυλίων μεταξύ των αδελφών Gallagher - έστω προσωρινά;- αποδεικνύεται χρυσή επιχειρηματική κίνηση.
Με sold out εμφανίσεις και ένα έξυπνα σχεδιασμένο εμπορικό οικοσύστημα, οι Oasis επιβεβαιώνουν πως παραμένουν ένα από τα πιο ισχυρά πολιτιστικά brands που γέννησε η Βρετανική μουσική σκηνή των 90s.