ΕΥΖην

"Φύση, κοινότητα και σύνδεση" στο Φθινόπωρο / Χειμώνας 2022/23 του Alexander McQueen (fashion show)


Εμπνευσμένη από τη φύση και την ανάγκη για κοινότητα και σύνδεση ήταν η συλλογή Φθινόπωρο / Χειμώνας 2022/23 του οίκου Alexander McQueen, που παρουσιάστηκε το βράδυ της Τρίτης σε μια αποθήκη στο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης.

Τα μοντέλα περπάτησαν γύρω από μεγάλους σορούς από σάπια φύλλα, τα οποία, όπως είπε η καλλιτεχνική διευθύντρια του οίκου, Σάρα Μπάρτον, προέρχονταν από δέντρα από τα οποία είχαν «πέσει φυσικά» και στη συνέχεια θα δωρίζονταν σε αγροκτήματα και έργα καλλιτεχνών.

Το 85% της συλλογής παρήχθη από «βιώσιμα, ανακυκλώσιμα υφάσματα», συμπεριλαμβανομένου του πολυεστέρα.

Στις σημειώσεις που διανεμήθηκαν, η Μπάρτον εξηγεί ότι η βασική έμπνευσή της προήλθε από το μυκήλιο, τα νήματα, δηλαδή, που σχηματίζουν τις ρίζες ενός μύκητα. «Το μυκήλιο έχει μια βαθιά, διασυνδετική δύναμη, μεταδίδει μηνύματα μέσω μιας υπόγειας δομής, επιτρέποντας στα δέντρα να πλησιάσουν το ένα το άλλο όταν είτε αυτά είτε τα μικρά τους χρειάζονται βοήθεια ή είναι άρρωστα», λέει. Ο εορτασμός της κοινότητας και της σύνδεσης τώρα, προσθέτει, μου φαινόταν «πιο σημαντικός από ποτέ».

Τα φωτεινά χρώματα, neon κίτρινο, κόκκινο της ντομάτας και μανταρίνι, αποκαλύπτουν επίσης ότι η έμπνευσή της είναι ο φυσικός κόσμος.

Ο τελευταίος γύρος επιδείξεων επηρεάστηκε, φυσικά, πολύ από τον πόλεμο στην Ουκρανία. Μοντέλα και fashion editors από τη χώρα είχαν εγκλωβιστεί στη Δυτική Ευρώπη, ενώ τέθηκαν ερωτήματα σχετικά με την προστασία του κλάδου από Ρώσους ολιγάρχες.

Οι Ρώσοι καταναλωτές αντιπροσωπεύουν περίπου το 3% των παγκόσμιων πωλήσεων στον χώρο της πολυτέλειας.

Στις αρχές Μαρτίου, η μητρική εταιρεία του οίκου Alexander McQueen, Kering, έκλεισε τα ρωσικά καταστήματα και τις διαδικτυακές της δραστηριότητες στη χώρα, όπως έκαναν και τα brands του ομίλου LVMH, συμπεριλαμβανομένου του Dior, καθώς και οι H&M, Chanel και Hermes.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα