Η Levi Strauss θα προσθέσει πάνω από 300 εκατ. δολάρια στα ταμεία της από την πώληση της μάρκας Dockers στην Authentic Brands, όπως συμφωνήθηκε μεταξύ των δύο εταιρειών. Η Dockers πρόκειται να ενσωματωθεί στο ήδη εκτεταμένο χαρτοφυλάκιο της Authentic, το οποίο περιλαμβάνει δημοφιλείς μάρκες όπως η Reebok, η Juicy Couture και η Sperry.
Οι Όροι της ευμφωνίας και τα αναμενόμενα κέρδη
Η Authentic Brands ανακοίνωσε χθες, Τρίτη (20/5), την απόκτηση των δικαιωμάτων της γνωστής μάρκας χακί και chinos, την οποία δημιούργησε η Levi Strauss τη δεκαετία του 1980. Η αρχική αξία της πώλησης ανέρχεται στα 311 εκατ. δολάρια, ποσό που «υπόκειται σε συνήθεις προσαρμογές και προϋποθέσεις ολοκλήρωσης της συμφωνίας».
Σύμφωνα με τη Levi’s, η αγορά της πνευματικής ιδιοκτησίας και των δραστηριοτήτων της Dockers στις ΗΠΑ και τον Καναδά από την Authentic αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη Ιουλίου. Οι υπόλοιπες διεθνείς δραστηριότητες της μάρκας θα ακολουθήσουν τον Ιανουάριο του επόμενου έτους.
Επιπλέον, η Levi’s εκτιμά ότι θα μπορούσε να αποκομίσει περισσότερα από 80 εκατ. δολάρια τα επόμενα χρόνια, «μέσω μιας ευκαιρίας κέρδους [...] με βάση την απόδοση της επιχείρησης Dockers υπό το ιδιοκτησιακό καθεστώς της Authentic».
Στόχοι και στρατηγική των εταιρειών
Ο πρόεδρος της Authentic Brands, Matt Maddox, εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για την απόκτηση της Dockers, δηλώνοντας: «Η κληρονομιά της στην casual ένδυση της δίνει ένα ισχυρό θεμέλιο, αλλά η πραγματική ευκαιρία έγκειται στο να επαναπροσδιορίσουμε τη μάρκα για μια νέα γενιά». Πρόσθεσε ότι μέσω της παγκόσμιας πλατφόρμας και του εκτεταμένου δικτύου αδειοδότησης της Authentic (που περιλαμβάνει πάνω από 1.700 συνεργάτες), δεσμεύονται να οδηγήσουν τη Dockers σε μια νέα εποχή ανάπτυξης.
Η διευθύνουσα σύμβουλος της Levi Strauss, Michelle Gass, δήλωσε ότι «η πώληση της Dockers ευθυγραμμίζει περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό μας με τις στρατηγικές μας προτεραιότητες». Αυτές οι προτεραιότητες περιλαμβάνουν την εστίαση στην προσέγγιση απευθείας στον καταναλωτή, την αύξηση της διεθνούς παρουσίας και τις επενδύσεις σε ευκαιρίες στα γυναικεία είδη και το denim lifestyle. Η απόφαση για την πώληση της Dockers ήρθε μετά από περίοδο 7,5 μηνών, κατά την οποία η Levi Strauss εξέταζε στρατηγικές εναλλακτικές για τη μάρκα, με πρόθεση, όπως ανέφερε η Gass στο Fox Business, «να ενισχύσουμε την εστίασή μας στο εμπορικό σήμα Levi’s και να επιταχύνουμε την Beyond Yoga».