Επιχειρήσεις

Imperial Brands Hellas: Αυξήθηκε 14% ο τζίρος


Η Imperial Brands Hellas, μέλος του Ομίλου Imperial Brands, ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για την οικονομική χρήση 1/10/2023 – 30/9/2024, βάσει των Διεθνών Λογιστικών Προτύπων. καταγράφοντας αύξηση 14% στον Καθαρό Κύκλο Εργασιών και 20% στα Κέρδη προ Φόρων σε σύγκριση με την προηγούμενη χρήση.

Παράλληλα, σημειώνεται: "Κεντρικός πυλώνας αυτής της επιτυχίας υπήρξε η κατηγορία των Προϊόντων Νέας Γενιάς, η οποία παρουσίασε εντυπωσιακή δυναμική.

Ειδικότερα, τα Προϊόντα Νέας Γενιάς συμμετείχαν στον Καθαρό Κύκλο Εργασιών με ποσοστό 43% έναντι 34% κατά την προηγούμενη οικονομική χρήση μετά από την εξαιρετική πορεία του blubar αλλά και τη συνεχή ενίσχυση του Χαρτοφυλακίου τόσο στα Ηλεκτρονικά Τσιγάρα όσο και στα Θερμαινόμενα. Ταυτόχρονα, η κατηγορία των Καπνικών Προϊόντων διατήρησε τη δυναμική της με το Davidoff αλλά και τα προϊόντα Rizla να ενισχύουν περαιτέρω τη θέση της εταιρείας στην αγορά.

Σε στρατηγικό επίπεδο, η εταιρεία συνέχισε να επενδύει δυναμικά σε προγράμματα επικοινωνίας  ενδυναμώνοντας τα εμπορικά της σήματα αλλά και ενισχύοντας για μία ακόμη χρονιά το Δίκτυο Συνεργατών της".

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα