Η Imperial Brands Hellas, μέλος του Ομίλου Imperial Brands, ανακοίνωσε τα οικονομικά της αποτελέσματα για την οικονομική χρήση 1/10/2023 – 30/9/2024, βάσει των Διεθνών Λογιστικών Προτύπων. καταγράφοντας αύξηση 14% στον Καθαρό Κύκλο Εργασιών και 20% στα Κέρδη προ Φόρων σε σύγκριση με την προηγούμενη χρήση.
Παράλληλα, σημειώνεται: "Κεντρικός πυλώνας αυτής της επιτυχίας υπήρξε η κατηγορία των Προϊόντων Νέας Γενιάς, η οποία παρουσίασε εντυπωσιακή δυναμική.
Ειδικότερα, τα Προϊόντα Νέας Γενιάς συμμετείχαν στον Καθαρό Κύκλο Εργασιών με ποσοστό 43% έναντι 34% κατά την προηγούμενη οικονομική χρήση μετά από την εξαιρετική πορεία του blubar αλλά και τη συνεχή ενίσχυση του Χαρτοφυλακίου τόσο στα Ηλεκτρονικά Τσιγάρα όσο και στα Θερμαινόμενα. Ταυτόχρονα, η κατηγορία των Καπνικών Προϊόντων διατήρησε τη δυναμική της με το Davidoff αλλά και τα προϊόντα Rizla να ενισχύουν περαιτέρω τη θέση της εταιρείας στην αγορά.
Σε στρατηγικό επίπεδο, η εταιρεία συνέχισε να επενδύει δυναμικά σε προγράμματα επικοινωνίας ενδυναμώνοντας τα εμπορικά της σήματα αλλά και ενισχύοντας για μία ακόμη χρονιά το Δίκτυο Συνεργατών της".