Η ηγεσία της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας , απηύθυνε έκκληση προς τους δημάρχους της χώρας, να συνεισφέρουν προσωπικά στον αγώνα κατά του κορονοϊού, «καταβάλλοντας οποιοδήποτε χρηματικό ποσό κατά την κρίση τους, είτε στον Ειδικό Λογαριασμό καταπολέμησης του COVID-19, είτε για την υποστήριξη της λειτουργίας νοσοκομείου, κέντρου υγείας, αγροτικού ιατρείου, ΕΚΑΒ, κοινωνικού παντοπωλείου κ.λ.π. της περιοχής τους».
Στην ανακοίνωση της , η ΚΕΔΕ , υπογραμμίζει ότι « η ευρισκόμενη σε εξέλιξη πανδημία ανέδειξε τη σημασία και την αξία του Ε.Σ.Υ., αλλά και την μεγάλη ανάγκη να υποστηριχθεί ώστε να είναι αποτελεσματικό. Αναγνωρίζεται σήμερα ο αγώνας του ιατρικού, παραϊατρικού και υγειονομικού προσωπικού στην πρώτη γραμμή της μάχης».
Αγορές
Ο CZ της Binance για τη φυλακή, τη χάρη από τον Τραμπ και το μέλλον των crypto (+video)
Για τους «χειμώνες» των κρυπτονομισμάτων, την τετράμηνη παραμονή του σε ομοσπονδιακή φυλακή των ΗΠΑ, τη χάρη που έλαβε από τον Ντόναλντ Τραμπ και τα σχέδιά του για τα επόμενα 25 χρ ...