Πριν από σχεδόν έναν αιώνα εμφανίστηκε ο οίκος Furla. Για τους γνώστες, οι δερμάτινες τσάντες του ήταν πάντα ένα «απόκτησέ το» και τη δεκαετία του 1990 ο Furla κέρδισε προεξέχουσα θέση.
Το 2022, ωστόσο, μια νέα γενιά θιασωτών της μόδας αγκαλιάζει τον ιταλικό οίκο μόδας, ο οποίος στρέφει την προσοχή του σε μια νέα κολεξιόν τσαντών.
Η βιωσιμότητα ανέκαθεν ήταν στόχος του Furla, αλλά στην κολεξιόν Linea Futura το περιβαλλοντικό αποτύπωμα του προϊόντος μειώνεται ακόμη περισσότερο λόγω της καινοτόμου διαδικασίας παρασκευής του: το δέρμα με ατέλειες από το οποίο δημιουργείται, υφίσταται ειδική διαδικασία δέψης η οποία περιορίζει τη χρήση βαρέων μετάλλων· ειδικά του χρωμίου, το οποίο είναι εξαιρετικά τοξικό και επιβλαβές στο περιβάλλον.
Είναι αυτονόητο ότι με την ολοκλήρωση της τσάντας σταμπάρουν στο εμπρόσθιο τμήμα της μεγαλοπρεπέστατα το εμπορικό σήμα του ιταλικού οίκου.
Την εμφάνιση της Linea Futura συνόδευσε μια τολμηρή φωτογράφιση σε συνεργασία με το Dazed and Confused Magazine.
Το ανερχόμενο μοντέλο Georgia Moore πετά την τσάντα στον αέρα, ανεβαίνει πατώντας σε μια υπερμεγέθη εκδοχή της, αναπαράγεται ατελείωτα σε μια φωτογραφία σαν κολάζ· σε μια ιδιαίτερα εντυπωσιακή φωτογραφία, τα μαλλιά της Moore αψηφούν τη βαρύτητα, καθώς οι τσάντες της Linea Futura τραβούν τις πλεξούδες της προς τον ουρανό ( https://www.instagram.com/p/Cc5F1Txtg52/ ).
Η φωτογράφιση, μέσα από τον φακό του Boris Ovigi, στόχευε στην απεικόνιση της παιχνιδιάρικης διάστασης της τσάντας αλλά και στην αξιοποίηση των βιώσιμων χαρακτηριστικών της.
«Είναι μια εικαστική αναπαράσταση των εννοιών της ανακύκλωσης και επαναχρησιμοποίησης, της επανάληψης, των προϊόντων που γίνονται άλλα προϊόντα, μιας τσάντας που με έναν σουρεαλιστικό τρόπο γίνεται κάτι άλλο από μια τσάντα» εξηγεί η art director Bessie Armitage.
«Θέλαμε το κοινό να τη νιώθει διασκεδαστική και πειραματική, όλο ενέργεια και ανυψωτική. Ο Boris δουλεύει δίνοντας έμφαση στην προοπτική, και έχει αυτή την παιχνιδιάρικη προσέγγιση στη δουλειά του».