Πώς "εκπαιδεύεις" τα παιδιά της Γενιάς Z και Άλφα στο "wax on, wax off"; Αν είσαι η Sony Pictures, τότε τους βρίσκεις εκεί που ήδη περνούν τον περισσότερο χρόνο τους: στο Roblox.
Η Sony Pictures και η Gamefam —η οποία αυτοπροσδιορίζεται ως «η κορυφαία metaverse εταιρεία για τις κοινότητες των Gen Z και Alpha»— ενώνουν τις δυνάμεις τους για να προσεγγίσουν μια νέα γενιά θεατών, ενόψει της πρεμιέρας της ταινίας "Karate Kid: Legends", στις 30 Μαΐου σε ΗΠΑ και Καναδά.
Όπως αποκάλυψε σε αποκλειστικό του δημοσίευμα το The Hollywood Reporter, η συνεργασία των δύο εταιρειών δίνει καρπούς με την κυκλοφορία ενός νέου, δωρεάν παιχνιδιού στο Roblox: ο λόγος για το Karate Kid Training Simulator, που κάνει πρεμιέρα στις 2 Μαΐου.
Εκπαίδευση από τον κ. Μιγιάγκι και τον κ. Χαν
Το παιχνίδι επιτρέπει στους παίκτες να προπονηθούν δίπλα σε θρυλικούς χαρακτήρες όπως ο Daniel LaRusso (Ralph Macchio) και ο κ. Han (Jackie Chan), σε σκηνικά που παραπέμπουν στην καινούρια ταινία: από τους δρόμους της Νέας Υόρκης, μέχρι το dojo στην ταράτσα και την πιτσαρία Victory Pizza. Οι χρήστες μπορούν να μάθουν κινήσεις καράτε, να ανεβάσουν επίπεδο και να αναμετρηθούν με άλλους παίκτες, ολοκληρώνοντας εβδομαδιαίες αποστολές που σχετίζονται με την ταινία.
Και φυσικά, το κίνητρο για τα παιδιά είναι ισχυρό: όσοι ολοκληρώνουν τις αποστολές κερδίζουν αποκλειστικά αντικείμενα για τα avatar τους, όπως ένα δεντράκι μπονσάι για το κεφάλι, μία μπαντάνα, ένα σακίδιο σε σχήμα κουτιού πίτσας και ένα popcorn bucket καπέλο με το τρόπαιο του Karate Kid: Legends.
Μια νέα ψηφιακή στρατηγική marketing
Το Roblox, με 85 εκατομμύρια καθημερινούς χρήστες (εκ των οποίων το 61% είναι άνω των 13 ετών), είναι πλέον ένας πυλώνας στην επικοινωνία με τη Gen Z και την Gen Alpha. Σύμφωνα με την πλατφόρμα γονικής παρακολούθησης Qustodio, τα παιδιά περνούν κατά μέσο όρο 144 λεπτά την ημέρα στο Roblox — περισσότερα από TikTok (112’) και YouTube (70’).
Όπως δήλωσε στο The Hollywood Reporter ο Ricardo Briceno, Chief Business Officer της Gamefam:
Για να προσεγγίσεις τις γενιές Z και Άλφα χρειάζεσαι κάτι περισσότερο από τις παραδοσιακές μεθόδους μάρκετινγκ — πρέπει να βρίσκεσαι στους κόσμους όπου παίζουν και κοινωνικοποιούνται. Με το Karate Kid, έχουμε την ευκαιρία να επανασυστήσουμε μια εμβληματική σειρά σε μια νέα γενιά θεατών με τρόπο διαδραστικό, καθηλωτικό και αξέχαστο
Η παράδοση συνεχίζεται – σε μια νέα εποχή
Το Karate Kid: Legends ακολουθεί τον Λι Φονγκ (Ben Wang), έναν νεαρό δάσκαλο του kung fu που μετακομίζει στη Νέα Υόρκη με τη μητέρα του για να φοιτήσει σε ένα κορυφαίο σχολείο. Εκεί θα βρει μια νέα φιλία —και έναν τοπικό πρωταθλητή του καράτε που θα τον φέρει αντιμέτωπο με τον εαυτό του. Με τη βοήθεια του δασκάλου του, κ. Han, και του θρυλικού Daniel LaRusso, ο Λι θα συνδυάσει kung fu και καράτε για να προετοιμαστεί για μια επική αναμέτρηση.
Τη σκηνοθεσία της ταινίας έχει αναλάβει ο Jonathan Entwistle, με σενάριο του Rob Lieber και παραγωγή της Karen Rosenfelt. Συμπρωταγωνιστούν οι Joshua Jackson, Sadie Stanley και Ming-Na Wen, ενώ executive producers είναι οι Jenny Hinkey και Ralph Macchio.
Η Gamefam και οι επιτυχίες της στο Roblox
Η Gamefam έχει ήδη μακρά εμπειρία με branded εμπειρίες στο Roblox. Όπως υπενθυμίζει το THR, είχε συνεργαστεί με τη Sony για το The Garfield Movie, σε μια καμπάνια που προσέλκυσε 31 εκατομμύρια επισκέψεις σε μόλις 18 ημέρες — η μεγαλύτερη μέχρι τότε σε πολλαπλά παιχνίδια.
Ακολούθησε το Ghostbusters: Frozen Empire, ενώ η εταιρεία έχει συνεργαστεί και με Netflix, Paramount, Disney και A24. Το 2023 παρουσίασε και το Barbie DreamHouse Tycoon, το οποίο είναι πλέον το έκτο πιο επισκέψιμο brand game στην ιστορία του Roblox με 409 εκατομμύρια επισκέψεις.
Από την οθόνη, στο ψηφιακό dojo
Η Sony δεν επαναφέρει απλώς το Karate Kid. Το επανεφευρίσκει με τρόπο που ταιριάζει στο ψηφιακό DNA των νεότερων γενεών. Το Roblox είναι η σύγχρονη αίθουσα προβολής — και το dojo της νέας εποχής.
Μένει να φανεί αν η διασταύρωση Roblox και Karate Kid θα καταφέρει να εμπνεύσει μια νέα γενιά θεατών, όχι μόνο να παίξουν, αλλά και να πάνε στις αίθουσες.
Μια πράξη μάρκετινγκ… με μαύρη ζώνη.