Το Netflix παρουσίασε το πρώτο trailer της δεύτερης σεζόν του "Squid Game: The Challenge", του ριάλιτι που μετατρέπει το δυστοπικό δράμα-φαινόμενο σε αληθινό αγώνα με χρηματικό έπαθλο 4,56 εκατομμυρίων δολαρίων, το μεγαλύτερο στην ιστορία των τηλεοπτικών ριάλιτι.
Η νέα σεζόν, που κάνει πρεμιέρα στις 4 Νοεμβρίου, επαναφέρει τη γνώριμη ένταση και τις εμβληματικές δοκιμασίες του Squid Game, αλλά προσθέτει και νέες ανατροπές. Οι 456 διαγωνιζόμενοι καλούνται ξανά να αποδείξουν αντοχή, στρατηγική σκέψη και ικανότητα στις συμμαχίες, σε μια σειρά προκλήσεων που θυμίζουν -και ξεπερνούν- τα παιχνίδια της πρώτης σεζόν.
Το ριάλιτι, που πέρυσι απέσπασε υποψηφιότητα για Emmy, μεταφέρει στην πραγματικότητα την κοινωνική αλληγορία του νοτιοκορεατικού Squid Game. Μόνο που αυτή τη φορά οι παίκτες δεν ρισκάρουν τη ζωή τους, αλλά τη φήμη και την ψυχική τους αντοχή για το πολυπόθητο χρηματικό έπαθλο.
Στο trailer εμφανίζονται γνώριμες δοκιμασίες, όπως η “Six-Legged Pentathlon” (εξαποδική κούρσα) και το “Mingle”, όπου οι παίκτες πρέπει να γεμίσουν δωμάτια με συγκεκριμένο αριθμό ατόμων, συχνά με οδυνηρές συνέπειες για όσους μένουν απ’ έξω. Παράλληλα, η νέα σεζόν υπόσχεται και ολοκαίνουρια παιχνίδια που δεν είχαν αποκαλυφθεί προηγουμένως.
Το Squid Game: The Challenge θα αποτελείται από εννέα επεισόδια, τα οποία, σε αντίθεση με τη συνήθη «binge» πολιτική του Netflix, θα προβάλλονται σε εβδομαδιαίες δόσεις, μέχρι και τις 18 Νοεμβρίου.
Η παραγωγή φέρει την υπογραφή των Nicola Brown και John Hay για τηn The Garden, καθώς και των Tim Harcourt, Anna Kidd, Stephen Lambert, Nick Walker, Nia Yemoh και Stephen Yemoh για τη Studio Lambert.