O Filippo Grazioli είναι ο νέος creative director του ιταλικού οίκου μόδας Missoni, στο πλαίσιο αναδιοργάνωσης των τμημάτων σχεδιασμού.
Ο Grazioli θα αναλάβει τις ανδρικές και γυναικείες συλλογές του brand και θα επιβλέπει την εικόνα του για το τμήμα lifestyle.
Ο σχεδιαστής θα αναλάβει τα ηνία από τον Αλμπέρτο Καλίρι, ο οποίος θα προχωρήσει στην ανάπτυξη της συλλογής Missoni Home και Missoni Sport, μαζί με τον Νταβίντε Τονιέτι και με την υποστήριξη της Ροζίτα Μισόνι.
Τα νέα σχέδια για τα τμήματα δημιουργικού εκπονήθηκαν από τον CEO, Λίβιο Πρόλι με τη συμφωνία των στελεχών του brand, με στόχο την ενίσχυση της κληρονομιάς δεκαετιών και του χαρακτήρα του Missoni.
Σε ανακοίνωση για τον διορισμό του Grazioli, ο Πρόλι είπε ότι ο νεαρός σχεδιαστής θα φέρει την 18χρονη εμπειρία του στον οίκο και θα αναλάβει να βελτιώσει το προφίλ και την εικόνα του στην αγορά ειδών πολυτελείας, καθώς «ενισχύει περαιτέρω τη διαδικασία εκσυγχρονισμού που έχει ήδη ξεκινήσει».
Η εταιρεία, η οποία έχει δηλώσει προηγουμένως ότι οι μεγαλύτερης ηλικίας πελάτες της παραμένουν προτεραιότητα, έχει αρχίσει να αναπτύσσει διάλογο με την ομάδα καταναλωτών Millennial, με πρόσφατες συνεργασίες.
Τo λανσάρισμα συλλογών με τα brands Palm Angels και Supreme αποτελεί μέρος αυτής της στρατηγικής, καθώς ο 69χρονος οίκος συνεχίζει να κοιτάζει προς το μέλλον του και προς μια νέα έννοια της πολυτέλειας.
Ο Grazioli εντάσσεται στον Missoni από τον Burberry, όπου εργάστηκε για τον επικεφαλής δημιουργικού Ρικάρντο Τίσι, ως διευθυντής συλλογών. Εργάστηκε επίσης υπό τον Τίσι στον Givenchy. Πριν από αυτό ήταν επικεφαλής σχεδιαστής γυναικείων ενδυμάτων για τον Hermès.
Η πρώτη του συλλογή - ανδρική και γυναικεία- θα παρουσιαστεί τον Μάιο, ενώ η πρώτη του επίδειξη μόδας για την κολεξιόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2023 αναμένεται στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου τον Σεπτέμβριο.