Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ επιστρέφει στο προσκήνιο και αυτή τη φορά, ανεβάζει τη θερμοκρασία. Ο θρύλος του ποδοσφαίρου ποζάρει για τη νέα καμπάνια του Boss, αποδεικνύοντας ότι η ενασχόλησή του με το μόντελινγκ εσωρούχων κάθε άλλο παρά έχει τελειώσει.
Μερικούς μήνες μετά την έναρξη της συνεργασίας του με τον οίκο Boss, φορώντας άψογα ραμμένα κοστούμια, ο Μπέκαμ αποκαλύπτει μια διαφορετική πλευρά του brand. Ως το κεντρικό πρόσωπο της νέας συλλογής Boss One Bodywear, ο 49χρονος πρώην ποδοσφαιριστής πρωταγωνιστεί σε μια εντυπωσιακή καμπάνια, φωτογραφημένη από τους διάσημους φωτογράφους μόδας Mert και Marcus. Οι εικόνες τον δείχνουν να φοράει εφαρμοστά μποξεράκια, κομψά t-shirts και άλλα μίνιμαλ βασικά κομμάτια κατασκευασμένα από premium μείγματα βαμβακιού και ελαστάνης.
Παρότι είχε δηλώσει στο παρελθόν ότι είχε αποσυρθεί από το μόντελινγκ εσωρούχων, ο Μπέκαμ εξήγησε γιατί δεν μπορούσε να απορρίψει αυτή την ευκαιρία. «Όταν η Boss μοιράστηκε μαζί μου το όραμά της για τη συλλογή και προσκάλεσε τους φίλους μου, Mert και Marcus, με την εξαιρετική δημιουργική τους προσέγγιση, δεν μπορούσα να αρνηθώ», είπε.
Αναφέρθηκε επίσης στις προηγούμενες καμπάνιες του για την Emporio Armani και την H&M, εκφράζοντας την υπερηφάνειά του που στηρίζει την Boss στο πλαίσιο της μακροπρόθεσμης συνεργασίας τους. «Η νέα συλλογή Boss One είναι εξαιρετικά κατασκευασμένη και είμαι ενθουσιασμένος που συμμετέχω σε αυτή την καμπάνια» είπε.
Μια παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια
Ο CEO της Hugo Boss, Daniel Grieder, συμμερίστηκε τον ενθουσιασμό του Μπέκαμ, χαρακτηρίζοντας την καμπάνια «ορόσημο» στη στρατηγική συνεργασία τους. «Τα εσώρουχα είναι μια εμβληματική κατηγορία προϊόντων και με αυτή την καμπάνια, φιλοδοξούμε να εμπνεύσουμε το κοινό μας παγκοσμίως περισσότερο από ποτέ», δήλωσε
Για τη μέγιστη απήχηση, η Boss εφαρμόζει μια δυναμική στρατηγική μάρκετινγκ, περιλαμβάνοντας διαφημιστικές πινακίδες σε μεγάλες πόλεις, προβολές στα καταστήματα και ψηφιακές προωθήσεις. Τα διαφημιστικά κλιπ θα προβληθούν σε streaming πλατφόρμες όπως Amazon Prime, Netflix, HBO Max, Paramount Plus και Sky TV. Επιπλέον, η εταιρεία έχει συνεργαστεί με σχεδόν 100 influencers για να προβάλλουν τη νέα συλλογή στα κοινωνικά μέσα.
Η παρουσίαση της καμπάνιας γιορτάστηκε με στυλ σε ένα αποκλειστικό event Boss One Bodywear στο Lightroom στο Kings Cross στο Λονδίνο. Οι καλεσμένοι απόλαυσαν την προβολή του καμπάνιας, που κοινοποιήθηκε και στους 88 εκατομμύρια followers του Μπέκαμ στο Instagram, ενώ δοκίμασαν Golden Martinis, δημιουργημένα από το luxury gin brand Seventy One. Η βραδιά περιλάμβανε επίσης εμφανίσεις των DJs Mark Ronson και Honey Dijon, προσθέτοντας μια εκρηκτική ατμόσφαιρα.
Με τη συλλογή Boss One Bodywear να κυκλοφορεί επίσημα σε καταστήματα, pop-ups και online retailers από την 1η Φεβρουαρίου, οι θαυμαστές δεν θα χρειαστεί να περιμένουν πολύ για να αποκτήσουν το τελευταίο fashion statement του Μπέκαμ.
Στο μεταξύ, ο Μπέκαμ δεν είναι ο μόνος σταρ που κυριαρχεί στον χώρο των εσωρούχων. Ο Taylor Zakhar-Perez, πρωταγωνιστής του Red, White & Royal Blue, προκάλεσε επίσης αίσθηση με τη δική του καμπάνια εσωρούχων για τη Lacoste, επιβεβαιώνοντας ότι τα κομψά εσώρουχα είναι το απόλυτο trend στη μόδα.