Ελλάδα

ΟΑΣΑ: Βελτιώνονται περαιτέρω οι υπηρεσίες του ηλεκτρονικού εισιτηρίου


Ο ΟΑΣΑ ανακοινώνει ότι προέβη στη βελτίωση επιμέρους υπηρεσιών και εφαρμογών του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, στο πλαίσιο της καλύτερης εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού.

Παράλληλα, γνωστοποιεί ότι τα δικαιώματα μετακίνησης με πλήρη και μερική απαλλαγή από την καταβολή κομίστρου θα παρέχονται, από την 1η Οκτωβρίου 2018, αποκλειστικά σε κατόχους προσωποποιημένων ηλεκτρονικών καρτών.

Αυτό σημαίνει ότι καταργείται η δυνατότητα προμήθειας μειωμένου τύπου κομίστρου σε μορφή χάρτινου ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Δυνατότητα αγοράς εισιτηρίου με πιστωτική κάρτα σε 198 αυτόματα μηχανήματα

Σε 198 «Αυτόματα Μηχανήματα Έκδοσης Εισιτηρίων» (ΑΜΕΚ), ο επιβάτης μπορεί πλέον να αγοράσει ή και να επαναφορτίσει ηλεκτρονικό εισιτήριο, με τη χρήση χρεωστικής / πιστωτικής κάρτας. Παράλληλα, διευρύνθηκαν οι δυνατότητες αγοράς / επαναφόρτισης του μεμονωμένου εισιτηρίου των 1,40 ευρώ στα ΑΜΕΚ, καθώς η εν λόγω επιλογή εξυπηρετείται και από τα χαρτονομίσματα των 10 ευρώ.

Στο ίδιο πλαίσιο, διευρύνθηκαν οι δυνατότητες φόρτισης της μηνιαίας κάρτας των 30 ευρώ, καθώς η εν λόγω επιλογή εξυπηρετείται και από τα χαρτονομίσματα των 50 ευρώ.
Επίσης, όταν εξαντληθεί ο χρόνος των 90 λεπτών πριν την έξοδο από τις πύλες των σταθμών, οι επιβάτες μπορούν πλέον να εξέλθουν από τις πύλες, εφόσον έχουν στην κάρτα τους υπόλοιπο εισιτηρίων ή αποθηκευμένη αξία.

Περισσότεροι από 1,15 εκατ. επιβάτες διαθέτουν κάρτα

Ο Οργανισμός έχει εκδώσει περισσότερες από 800.000 προσωποποιημένες κάρτες ATH.ENA Card και 350.000 ανώνυμες κάρτες, κάτι το οποίο σημαίνει ότι περισσότεροι από 1,15 εκατ. επιβάτες μετακινούνται με κάρτα.

Η προσωποποιημένη κάρτα συνοδεύεται από σειρά προνομίων, όπως η προμήθεια προϊόντων κομίστρου μέσω κινητού τηλεφώνου με τεχνολογία NFC, χωρίς την μετάβαση σε εκδοτήρια ή αυτόματα μηχανήματα.

Εκδόθηκαν 190.000 κάρτες σε ανέργους

Οι εγκεκριμένες κάρτες για το μηνιαίο δικαίωμα της ανεργίας έχουν ξεπεράσει τις 190.000 και οι αντίστοιχες για το δικαίωμα των ΑμεΑ τρίμηνης διάρκειας τις 33.000.
Είναι η πρώτη φορά που διεξάγεται λεπτομερής καταγραφή των δικαιούχων μετακίνησης.

Πέντε στα δέκα εισιτήρια που πωλούνται είναι 10 + 1

Τα εκπτωτικά προϊόντα που αναπτύχθηκαν (10+1, 5+0, διπλό μετ΄ επιστροφής) εμφανίζουν μεγάλη διείσδυση στους επιβάτες. Με τα προϊόντα αυτά, ο επιβάτης κερδίζει έκπτωση από 5 έως 17 λεπτά ανά διαδρομή.
Είναι χαρακτηριστικό ότι 5 στα 10 εισιτήρια που πωλούνται είναι 10 + 1.

Άνοδος εσόδων στο σύνολο των μέσων μεταφοράς


Μετά το κλείσιμο των πυλών σε μετρό και ηλεκτρικό εκδίδονται περισσότερα από 110.000 τεμάχια πολλαπλών εισιτηρίων την ημέρα, από 70.000 τεμάχια που εκδίδονταν πριν το κλείσιμο των πυλών.

Αντίστοιχα, μετά την εφαρμογή του μέτρου επιβίβασης επιβατών από τη μπροστινή θύρα στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ, η αύξηση των επικυρώσεων στα οχήματα ανήλθε στο 200% και η αύξηση των εσόδων στο 30% ανά ημέρα, σε σύγκριση με την περίοδο πριν την εφαρμογή του μέτρου.

Δυνατότητα αγοράς προφορτισμένων εισιτηρίων σε 1.300 σημεία

Το δίκτυο πωλήσεων του ηλεκτρονικού εισιτηρίου διευρύνεται συνεχώς, καθώς 1.300 επιλεγμένα σημεία, όπως περίπτερα, μίνι μάρκετ, καταστήματα ψιλικών κ.ά., διαθέτουν ηλεκτρονικά εισιτήρια ATH.ENA Ticket.

Επίσης, 400 περίπτερα έχουν εφοδιαστεί με συσκευές POS, στα οποία οι επιβάτες μπορούν να προμηθεύονται και να επαναφορτίζουν τους βασικούς τύπους εισιτηρίων.
Εντός του εγκεκριμένου χρονοδιαγράμματος η περίοδος μετάβασης

Η ολοκλήρωση του κλεισίματος των πυλών στους σταθμούς των Γραμμών 1,2,3 της ΣΤΑΣΥ διεξήχθη σε 9 μήνες, αντί για 24 μήνες που συνήθως υλοποιείται, με βάση τη διεθνή εμπειρία.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα