Τις διεθνείς τάσεις ακολουθούν πιστά οι Έλληνες καταναλωτές αναφορικά με την online αγορά ταινιών και σειρών.
Αυτό αναφέρει έρευνα των PayPal και SuperData, την οποία δημοσιεύει ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδας (ΣΕΠΕ).
Βάσει της μελέτης οι Έλληνες δεν αποτελούν εξαίρεση ανάμεσα στις αγορές της Ευρώπης, αλλά και του κόσμου. Σήμερα, το 72% των Ευρωπαίων προτιμά τις υπηρεσίες streaming από την αγορά ή το «κατέβασμα» (downloading) μιας ταινίας ή μιας σειράς (στην Ελλάδα το 67%).
Το ίδιο το video streaming ευθύνεται, πλέον, για πάνω από το μισό της παγκόσμιας κίνησης δεδομένων στο Internet.
Ευκολία και πρακτικότητα
Όπως δείχνει η έρευνα (Digital Goods Economy Survey), οι κινητήριες δυνάμεις για την αυξανόμενη δημοτικότητα της ψηφιακής ψυχαγωγίας είναι η ευκολία και η πρακτικότητα.
Το 45% των Ελλήνων αγοράζει κινηματογραφικές ταινίες ή τηλεοπτικές σειρές ψηφιακά, αντί για τις «φυσικές» εκδόσεις τους, γιατί με αυτό τον τρόπο δεν είναι καν υποχρεωμένοι να βγουν από το σπίτι τους.
Ένα ποσοστό 49% κάνει το ίδιο, επειδή δεν χρειάζεται να περιμένει για να δει το φιλμ ή τη σειρά της αρεσκείας του.
Σε ό,τι αφορά το πώς επιλέγουν οι Έλληνες την αγαπημένη τους πλατφόρμα streaming, ως πιο σημαντικός λόγος καταγράφεται η πληθώρα του διαθέσιμου περιεχομένου (60%).
Ακολουθεί η δυνατότητα άμεσης πρόσβασης μέσω PC (47%), καθώς επίσης το φιλικό interface (44%) και η πολύ καλή σχέση ποιότητας - τιμής (41%).