«Τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία παρουσιάστηκαν ως η μεγάλη λύση για τις λίστες αναμονής του ΕΣΥ. Σήμερα το πρόγραμμα οδηγείται σε αδιέξοδο, με χιλιάδες ασθενείς να παραμένουν σε αναμονή και πολύτιμους πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης να κινδυνεύουν να μείνουν αναξιοποίητοι», τονίζει ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.
Όπως αναφέρει σε σχόλιό του το γραφείο Τύπου του κόμματος, «η κυβέρνηση Μητσοτάκη απέδειξε για ακόμη μία φορά ότι είναι αποτελεσματική στις εξαγγελίες και αναποτελεσματική στην υλοποίηση».
«Οι πολίτες πληρώνουν ακριβά το τίμημα της ανικανότητας και των ιδεοληψιών της κυβέρνησης που οδήγησαν σε ακόμα ένα κυβερνητικό ναυάγιο», καταλήγει.