Ελλάδα

Ρόδος: Μέτρα για διευκόλυνση επιβατών στο αεροδρόμιο - Βρετανική Ομάδα Ταχείας Ανάπτυξης στο νησι


Με τον Γενικό Διευθυντή Επιχειρησιακών Λειτουργιών της Fraport κ. Σπυράτο, τον πρόεδρο της Ένωσης Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας Ελλάδας κ. Ψαρό και εκπροσώπους ξένων αεροπορικών εταιρειών, συναντήθηκε στην Ρόδο ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, με αντικείμενο τη διευκόλυνση των επιβατών και την ομαλή λειτουργία του Αεροδρομίου «Διαγόρας», δεδομένων των συνθηκών που δημιούργησε η πυρκαγιά που ξέσπασε στο νησί τις προηγούμενες ημέρες.

Το αεροδρόμιο λειτουργεί με αυξημένη επιβατική κίνηση στην κορύφωση της τουριστικής περιόδου, εξυπηρετώντας ταυτόχρονα και πολλές πτήσεις αεροπυρόσβεσης.

Συνολικά χθες, Σάββατο, έγιναν 356 κινήσεις με μετακίνηση 50.000 επιβατών, ενώ σήμερα, Κυριακή, μέχρι τις 16:00, έγιναν 165 κινήσεις με μετακίνηση 20.000 επιβατών. Ο αριθμός αυτός θα υπερδιπλασιαστεί κατά τις επόμενες ώρες, καθώς η επιβατική κίνηση θα αυξηθεί.

Υπάρχουν αρκετοί τουρίστες που προσήλθαν στο αεροδρόμιο για να ταξιδέψουν νωρίτερα από την προγραμματισμένη ώρα και ημέρα αναχώρησης.

Σε συνεργασία με τις δύο εταιρείες που διακινούν το μεγαλύτερο όγκο επιβατών στη Ρόδο, την TUI και την Jet2, έχουν προγραμματιστεί οι επόμενες πτήσεις.

Ειδικότερα, τα μέτρα που αποφασίστηκαν στη σύσκεψη με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα, για τη διευκόλυνση των επιβατών είναι τα εξής:

1. Τις επόμενες ώρες, και συγκεκριμένα μέχρι τις 03:00 π.μ. θα αναχωρήσουν, από τις δύο εταιρείες, 14 πτήσεις με περίπου 2.700 επιβάτες. Συνολικά, μέχρι τις 00:00 π.μ., θα υπάρξουν 44 πτήσεις, αναχωρήσεις και αφίξεις, με περίπου 14.500 επιβάτες.

2. Πτήσεις Επαναπατρισμού: Όλες οι πτήσεις και των δύο εταιρειών, που καταφθάνουν στο νησί θα έρχονται κενές με σκοπό να παραλάβουν επιβάτες.

3. Δημιουργία “Help Center”: Βοήθεια και διεκπεραιώσεις επιβατών χωρίς τα απαραίτητα ταξιδιωτικά έγγραφα. Το εν λόγω κέντρο το στελεχώνουν εκπρόσωποι των πρεσβειών και της Αστυνομίας.

4. Παροχή κουπονιών σίτισης σε επιβάτες σε αναμονή. Επιπλέον, με τη συνδρομή του Δήμου, παρασχέθηκαν 300 επιπλέον καθίσματα στο αεροδρόμιο για την αντιμετώπιση των αυξημένων και έκτακτων αναγκών.

5. Ενεργοποίηση του Κέντρου Διαχείρισης Κρίσεων, με αντιπροσώπους των αεροπορικών εταιρειών και φορέων επίγειας εξυπηρέτησης για την άμεση και καλύτερη διευκόλυνση όλων των επιβατών.

6. Μετά από επικοινωνία με τους φορείς επίγειας εξυπηρέτησης ενισχύεται το προσωπικό στο αεροδρόμιο για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών.

7. Ο Έλεγχος Εναέριας Κυκλοφορίας έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την εύρυθμη λειτουργία της αυξημένης κίνησης των πτήσεων.

Η υλοποίηση όλων των παραπάνω μέτρων, θα παρακολουθείται από το Κέντρο Διαχείρισης Κρίσεων στο χώρο του αεροδρομίου, στο οποίο θα συμμετέχει με φυσική παρουσία και ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας.

Βρετανική Ομάδα Ταχείας Ανάπτυξης στην Ρόδο για την υποστήριξη των βρετανών πολιτών

Το βρετανικό υπουργείο Εξωτερικών έχει στείλει στην Ρόδο ομάδα ταχείας ανάπτυξης αποτελούμενη από πέντε υπαλλήλους του υπουργείου και τέσσερα μέλη του βρετανικού Ερυθρού Σταυρού για την υποστήριξη των βρετανών πολιτών στο νησί, ανακοίνωσε εκπρόσωπος της βρετανικής κυβέρνησης.

«Παρακολουθούμε ενεργά τις πυρκαγιές στην Ρόδο και βρισκόμαστε σε στενή επαφή με τις τοπικές αρχές», αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο εκπρόσωπος.

«Το FCDO (Γραφείο Εξωτερικών Υποθέσεων, Κοινοπολιτείας και Ανάπτυξης) έχει αναπτύξει Ομάδα Ταχείας Ανάπτυξης (RDT) από πέντε μέλη του προσωπικού του FCDO και τέσσερα μέλη της ομάδας άμεσης επέμβασης του βρετανικού Ερυθρού Σταυρού στην Ρόδο για την υποστήριξη των βρετανών πολιτών, η ασφάλεια των οποίων συνιστά ύψιστη προτεραιότητά μας. Βάση τους θα είναι το Διεθνές Αεροδρόμιο της Ρόδου», αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις