ΕΥΖην

«Σε ταχύτητες» Lewis Hamilton η νέα συλλογή του Tommy Hilfiger (vid)


TommyXLewis, για το Φθινόπωρο 2018

«Στις ταχύτητες» του Lewis Hamilton, του Βρετανού τέσσερις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή της Formula One® "κινείται" η συλλογή του οίκου Tommy Hilfiger για το Φθινόπωρο 2018.  Σε ένα αποκλειστικό event που πραγματοποιήθηκε στη Σαγκάη στις 11 Απριλίου, ο οδηγός της F1 αποκάλυψε το λογότυπο της πρώτης TommyXLewis συλλογής στους fans, δίνοντας τη δική του πινελιά στην iconic TOMMY HILFIGER σημαία.

«Ο Lewis είναι τολμηρός σε ότι κάνει, από τους αγώνες ταχύτητας και τα extreme sports, έως τη μόδα», δήλωσε ο Tommy Hilfiger. «Αυτή η συλλογή που προέκυψε από τη συνεργασία μας, είναι κάτι τελείως φρέσκο για εμάς στα ανδρικά ρούχα, ενώ γιορτάζει πραγματικά το DNA του brand TOMMY HILFIGER. Αυτό το αποτέλεσμα μπορεί να προκύψει από συνεργάτες που μοιράζονται τις ίδιες αξίες και το ίδιο πάθος. Είμαστε πολύ περήφανοι που αποκαλύψαμε το αποκλειστικό λογότυπο και την έμπνευση των σχεδίων μας στους fans μας στην Κίνα εχθές το βράδυ, και ανυπομονούμε να μοιραστούμε τη συλλογή με όλους τους fans σε όλο τον κόσμο αυτό το Φθινόπωρο».

Η TommyXLewis σημαία αποκαλύφθηκε σε εκδήλωση στη Σανγκάη σε έναν ειδικά διαμορφωμένο καλλιτεχνικά χώρο όπου παρουσιάστηκε η έμπνευση των σχεδίων της συλλογής, που περιλαμβάνουν street art επιρροές και body art προβολές από τον ίδιο τον Lewis Hamilton.

Το λογότυπο γιορτάζει το iconic flag trademark του Tommy Hilfiger πίσω από τα αρχικά του Lewis Hamilton σε navy απόχρωση, αντικατοπτρίζοντας τα χρώματα του brand καθώς και τη γραμματοσειρά που έχει χρησιμοποιηθεί για τα τατουάζ του Βρετανού οδηγού αγώνων ταχύτητας της Formula One®. Η συλλογή θα περιλαμβάνει είδη ένδυσης, υποδήματα, αξεσουάρ, εσώρουχα και κάλτσες.

"Καθώς η αγάπη μου για τη μόδα έχει μεγαλώσει, έτσι έχει μεγαλώσει και η επιθυμία μου να σχεδιάσω μια συλλογή. Είναι τιμή μου να συνεργάζομαι με τον Tommy Hilfiger προκειμένου να πραγματοποιήσουμε αυτό το όνειρο», δήλωσε ο Lewis Hamilton. «Ανυπομονώ να δείξω στους fans μας σε όλο τον κόσμο πως ο Tommy και εγώ διοχετεύσαμε τη δημιουργικότητά μας σε αυτή την πρώτη TommyXLewis συλλογή».

Στο event στη Σανγκάη, ο Lewis Hamilton αποκάλυψε στους παρευρισκόμενους τι τον καθοδηγεί και τον εμπνέει καθημερινά. Παρόντες στην εκδήλωση ήταν ο Shawn Yue, ηθοποιός από το Hong Kong και brand ambassador για τις ανδρικές συλλογές TOMMY HILFIGER στην Κίνα, η φίλη του brand και ηθοποιός Maggie Jiang αλλά και influencers όπως οι Nikki Min, Chery Gun, Li Hui, Ethan Liu, Yu Hai Hang και Wu Pei.

Το πλήθος απόλαυσε μια μοναδική ερμηνεία από τη Βρετανίδα τραγουδίστρια Jessie J, η οποία είναι νούμερο ένα στο κινεζικό reality show «Singer» καθώς και μοναδικά και συναρπαστικά consumer activations. Ένα Super Brand Day αφιέρωμα στον TOMMY HILFIGER φιλοξενήθηκε στο JD.com από την Asia Huang στις 12 Απριλίου με τη συμμετοχή των influencers Aki και Aska το οποίο είδαν πάνω από 26 εκατομμύρια καταναλωτές που απόλαυσαν συναρπαστικές δράσεις και προσφορές.

Η κληρονομιά του brand TOMMY HILFIGER είναι στενά συνδεδεμένη με την pop κουλτούρα και τα σπορ. Την δεκαετία του 90, ο Tommy Hilfiger ήταν ένας από τους πρώτους σχεδιαστές που έφεραν κοντά τη μόδα με τους celebrities και έγινε πρωτοπόρος στην βιομηχανία της μόδας ντύνοντας νέους καλλιτέχνες όπως οι Aaliyah, Mark Ronson και Usher; αλλά και χρησιμοποιώντας μουσικούς όπως ο David Bowie και η Beyoncé στις διαφημιστικές του καμπάνιες.

Τα τελευταία χρόνια ο Tommy Hilfiger έχει δημιουργήσει εμπνευσμένες συνεργασίες με τη Gigi Hadid διεθνές supermodel, σχεδιάζοντας 4 TommyXGigi capsule συλλογές μαζί της, τον παγκόσμιο πρωταθλητή του τένις Rafael Nadal, τους βραβευμένους μουσικούς παραγωγούς The Chainsmokers και τον ηθοποιό από το Hong Kong Shawn Yue, αντανακλώντας τη δέσμευση του brand να διευρύνει την απήχησή του και να συνδεθεί με τη νέα γενιά καταναλωτών.

Ο Tommy Hilfiger έχει ιστορία με τη Formula One®, ενώ πρόσφατα ανακοίνωσε την πολυετή στρατηγική συνεργασία του ως Official Apparel Partner με την τέσσερις φορές παγκόσμια πρωταθλήτρια Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Το brand ήταν παλαιότερα σπόνσορας της ομάδας της Formula One® της Lotus από το 1991 έως το 1994 και ήταν το πρώτο non-automotive brand που έγινε χορηγός της ομάδας Formula One® της Ferrari, συμπεριλαμβανομένων των στολών σχεδιασμένων από τον ίδιο τον Tommy Hilfiger, το 1998.

 

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις