Nέα πλατφόρμα λανσάρει το Facebook σε παγκόσμιο επίπεδο, με την φιλοδοξία να ανταγωνιστεί μεγάλους ‘’παίκτες’’ όπως το YouTube, την Amazon και τη Netflix.
Ειδικότερα, όπως μεταδίδει το newpost.gr, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο του τμήματος βίντεo στη Facebook Φίτζι Σίμο, η νέα πλατφόρμα Watch σχεδιάστηκε με βάση την ιδέα ότι η παρακολούθηση βίντεο δεν χρειάζεται να είναι παθητική εμπειρία. «Μπορείς να συνομιλείς με τους φίλους σου για το περιεχόμενο των εκπομπών, με άλλους φαν ή ακόμα και με τους ίδιους τους δημιουργούς» εξηγεί.
Η λειτουργία Watch Party, πρόσθεσε, επιτρέπει στους χρήστες να κανονίζουν να παρακολουθήσουν μαζί μια εκπομπή, ενώ το εργαλείο Interactivity Platform επιτρέπει στους δημιουργούς να διεξαγάγουν δημοσκοπήσεις, κουίζ και άλλα παιχνίδια.
Τα έσοδα από τις διαφημίσεις θα μοιράζονται κατά 45% στην Facebook και 55% για τους παραγωγούς, εφόσον πληρούν κάποια από τα κριτήρια για την προβολή διαφημίσεων όπως τα ορίζει το Facebook.