Πολιτική

Στην Ελλάδα το Σεπτέμβριο η Alibaba


Στις 13 και 14 Σεπτεμβρίου παρουσιάζεται στην Ελλάδα επίσημα η πλατφόρμα Alibaba σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο μάνατζερ της εταιρίας για την Ελλάδα, Ιταλία, Πορτογαλία και Ισπανία Ροντρίγκο Τσιπριάνι μέσω Skype σε συνέντευξη τύπου διοργάνωσε σήμερα το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών.

Στόχος η ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων και η αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων της Ελλάδας προς την Κίνα. Κάνοντας μια σύντομη ιστορική αναδρομή ο μάνατζερ της Alibaba τόνισε ότι η πλατφόρμα ιδρύθηκε το 1999 με στόχο οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις να μπορούν να ανταγωνιστούν κολοσσούς στους κλάδους τους ξεχωριστά.

Ο όμιλος διαθέτει αυτή την στιγμή 423 εκ. πελάτες οι οποίοι κάνουν χρήση κυρίως της πλατφόρμας B2C. Οπως χαρακτηριστικά δήλωσε "στόχος μας να φέρουμε σε επικοινωνια την ελληνική εταιρεία που να θέλει να εξάγει με το Κινέζο τελικό καταναλωτή", συμπληρώνοντας "μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Alitrip μπορούμε να αυξήσουμε τον αριθμό των Κινέζων τουριστών. Σήμερα μέσω αυτής της πλατφόρμας ταξιδεύουν στο κόσμο 50 εκατ. κινέζοι.

Από τη πλευρά του ο πρόεδρος του Ε.Ε.Α, κ. Ιωάννης Χατζηθεοδοσίου αναφέρθηκε στα πλεονεκτήματα της πλατφόρμας ευχαριστώντας την Enterprise Greece χωρίς την οποία δεν θα μπορούσε να υλοποιηθεί η πρωτοβουλία αυτή.

Στόχος του Επιμελητηρίου είναι ενίσχυση των ελληνικών επιχειρήσεων με ενέργειες που δημιουργούν θετικό αντίκτυπο. Μεταξύ των πρωτοβουλιών που λαμβάνονται είναι η χρηματοδότηση των ελληνικών επιχειρήσεων μελών του ΕΕΑ να συμμετάσχουν στην Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης. Η δημιουργία ινστιτούτου του Επιμελητηρίου του οποιού θα φέρει σε επαφή τους Έλληνες επιχειρηματίες με την ευρωπαϊκή κοινότητα. Τέλος το γεγονός ότι "φέρνει" στην Ελλάδα την εταιρία-κολοσσό στις ηλεκτρονικές πωλήσεις δίνοντας τη δυνατότητα στα ελληνικά προϊόντα και επιχειρήσεις να "συναντήσουν" ενδιαφερόμενους-καταναλωτές από την αγοράς της Κίνας.

Αναφερόμενος ο Ι. Χατζηθεοδοσίου στις εμπορικές σχέσεις Ελλάδας - Κίνας δίνοντας έμφαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο διευρκίνισε ότι το το 2015 οι πωλήσεις απευθείας στους καταναλωτές μέσω ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κίνας (B2C) ανήλθαν στα 493 δολάρια, 13% του συνόλου των λιανικών πωλήσεων της Κίνας. Οι συνολικές online πωλήσεις στην Κίνα ξεπέρασαν το 1 τρις δολάρια. Προβλέπεται ότι το ποσοστό αυτό θα αυξηθεί κατά 25% - 30% εξαιτίας των μεγάλων επενδύσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

 

 

 

 

 

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις