Θετικός στον κορονοϊό διαγνώστηκε ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Γιάννης Οικονόμου.
Ο Γ. Οικονόμου γνωστοποίησε τη διάγνωσή του με κορονοϊό με ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook, σημειώνοντας ότι βρίσκεται ήδη σε καραντίνα χωρίς να έχει εμφανίσει συμπτώματα, μέχρι στγμής.
«Υποβάλλομαι τακτικά σε μοριακό έλεγχο #Covid19 και πριν λίγο ενημερώθηκα, ότι είμαι θετικός. Βρίσκομαι ήδη σε καραντίνα και έως τώρα δεν έχω συμπτώματα. Ενημέρωσα άμεσα τις επαφές μου και ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες των ειδικών. Πλέον εργάζομαι κανονικά από το σπίτι. Είμαι αισιόδοξος, πως θα ξεπεράσω και αυτή την περιπέτεια. #Μένουμε_Ασφαλείς», έγραψε.
Επιχειρήσεις
Γιατί κάποιοι διευθυντές θέλουν δια ζώσης εργασία κάθε μέρα; Για λόγους... εξουσίας
Πολλοί εργοδότες που ζητούν επιστροφή στην καθημερινή εργασία στο γραφείο επικαλούνται την παραγωγικότητα, τη συνεργασία και την εταιρική κουλτούρα. Όμως, σειρά ερευνών δείχνει ότι ...