Έξυπνη χαρακτηρίζει την πρωτοβουλία του υπουργού Εξωτερικών Νίκου Κοτζιά να διοργανώσει στο Σούνιο τη συνάντηση των υπουργών Εξωτερικών των χωρών Βίσεγκραντ και Δυτικών Βαλκανίων, ο πρεσβευτής των ΗΠΑ στην Ελλάδα, Τζέφρι Πάιατ. Σε ανάρτησή του στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter, ο κ. Πάιατ επισημαίνει ακόμα πως η συνάντηση αυτή υπογραμμίζει τον ρόλο της Ελλάδας ως χώρας που χτίζει γέφυρες στην περιοχή.
Αγορές
Ο CZ της Binance για τη φυλακή, τη χάρη από τον Τραμπ και το μέλλον των crypto (+video)
Για τους «χειμώνες» των κρυπτονομισμάτων, την τετράμηνη παραμονή του σε ομοσπονδιακή φυλακή των ΗΠΑ, τη χάρη που έλαβε από τον Ντόναλντ Τραμπ και τα σχέδιά του για τα επόμενα 25 χρ ...