Επιχειρήσεις

Unilever: Αυξήθηκαν 3% οι πωλήσεις στο πρώτο τρίμηνο


Πάνω από τις προβλέψεις για τις πωλήσεις κινήθηκε η Unilever στις αρχές του 2025, εξαιτίας της αύξησης τιμών, ενίσχυσης premium σειρών και επιδόσεων σε συγκεριμένεςπεριοχές.

Ειδικότερα, ανακοίνωσε αύξηση 3% στις υποκείμενες πωλήσεις κατά το πρώτο τρίμηνο, ξεπερνώντας τις αναλυτικές εκτιμήσεις, ενώ διατήρησε τον στόχο για το έτος.

Στις ΗΠΑ, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 6,2%., ενώ στη Λατινική Αμερική, ο όγκος πωλήσεων έπεσε 3%. Στην Κίνα σημειώθηκε υψηλή μείωση και στην Ινδονησία οι πωλήσεις έπεσαν 6,6%.

Η Unilever βλέπει βελτίωση στα λειτουργικά περιθώρια για το 2025, έχοντας ώς στόχο την ανάπτυξη πωλήσεων 3%-5% εντός των γνωστών επιπέδων.

Η εταιρεία ετοιμάζει απόσχιση του τμήματος παγωτού, που από 1η Ιουλίου θα διαπραγματεύεται στο χρηματιστήριο της Ολλανδίας ως Magnum Ice Cream Company.

Η Unilever υπογραμμίζει ότι ο αντίκτυπος από τους δασμούς των ΗΠΑ θα είναι διαχειρίσιμος και περιορισμένος.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα
Ετικέτες Unilever