Πάνω από τις προβλέψεις για τις πωλήσεις κινήθηκε η Unilever στις αρχές του 2025, εξαιτίας της αύξησης τιμών, ενίσχυσης premium σειρών και επιδόσεων σε συγκεριμένεςπεριοχές.
Ειδικότερα, ανακοίνωσε αύξηση 3% στις υποκείμενες πωλήσεις κατά το πρώτο τρίμηνο, ξεπερνώντας τις αναλυτικές εκτιμήσεις, ενώ διατήρησε τον στόχο για το έτος.
Στις ΗΠΑ, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 6,2%., ενώ στη Λατινική Αμερική, ο όγκος πωλήσεων έπεσε 3%. Στην Κίνα σημειώθηκε υψηλή μείωση και στην Ινδονησία οι πωλήσεις έπεσαν 6,6%.
Η Unilever βλέπει βελτίωση στα λειτουργικά περιθώρια για το 2025, έχοντας ώς στόχο την ανάπτυξη πωλήσεων 3%-5% εντός των γνωστών επιπέδων.
Η εταιρεία ετοιμάζει απόσχιση του τμήματος παγωτού, που από 1η Ιουλίου θα διαπραγματεύεται στο χρηματιστήριο της Ολλανδίας ως Magnum Ice Cream Company.
Η Unilever υπογραμμίζει ότι ο αντίκτυπος από τους δασμούς των ΗΠΑ θα είναι διαχειρίσιμος και περιορισμένος.