Επιχειρήσεις

Vodafone Ελλάδας και Public ενώνουν τις δυνάμεις τους - Tι προβλέπει η συνεργασία


Η αρχή της συνεργασίας έγινε με τα εγκαίνια του νέου Vodafone shop-in-shop στο κατάστημα Public Συντάγματος

Σε μια ηχηρή στρατηγική συνεργασία προχωρούν Vodafone Ελλάδας και Public, που έχει ως σημείο αναφοράς τη δημιουργία shop in shop της Vodafone μέσα στα καταστήματα Public. 

Το νέο Vodafone shop-in-shop στο κατάστημα Public Συντάγματος, το οποίο εγκαινιάστηκε σήμερα, αποτελεί το πρώτο εμφατικό δείγμα της ένωσης δυνάμεων των δύο εταιρειών, όπως ανακοινώθηκε από τον CEO των Public, Ρομπυ Μπουρλά και την εμπορική διευθύντρια της Vodafone, Καίτη Σταθάκη. Στόχος της επιχειρηματικής αυτής σύμπραξης, είναι η δημιουργία ενός νέου οικοσυστήματος για τον καταναλωτή, που θα ξεκλειδώνει νέες δυνατότητες αγορών αλλά και πολλαπλών προσφορών.  

Οι πελάτες Vodafone και Public έχουν τη δυνατότητα να αποκτούν συνδεσιμότητα σε όποια συσκευή αγοράζουν από τα Public με νέα συνδυαστικά προϊόντα και ειδικές προσφορές – για κινητή, σταθερή και τηλεόραση. Την ίδια στιγμή, οι πελάτες της Vodafone θα μπορούν να εξαργυρώνουν τις επιδοτήσεις τους επιλέγοντας αγορές μέσα από την τεράστια γκάμα προϊόντων τεχνολογίας, homeliving και ψυχαγωγίας των καταστημάτων Public.

Σε ό,τι αφορά αγορές στην Vodafone προσφέρεται επιδότηση έως 300€ με την αγορά προγράμματος συμβολαίου κινητής Vodafone RED, την οποία οι πελάτες μπορούν να εξαργυρώσουν αγοράζοντας οποιοδήποτε προϊόν από τα Public. Ενώ στην καρτοκινητή  προσφέρονται ακόμα περισσότερα δεδομένα σε νέους συνδρομητές, προκειμένου να εξερευνήσουν την εμπειρία του CU. Αντίστοιχα, με απόκτηση Smart TV ή tabletαπό τα καταστήματα Public, οι πελάτες επωφελούνται από 6 μήνες δωρεάν πρόσβαση στο Vodafone TV Start (χωρίς δέσμευση συμβολαίου), ενώ με αγορά Smart TV και συμβόλαιο Vodafone TV προσφέρονται 3 δωρεάν πάγια. 

Πέραν των προνομίων κατά την αγορά προϊόντων, ησυνεργασία επιφυλάσσει αμφίδρομα οφέλη και στα προγράμματα επιβράβευσης πελατών, όπου οι πελάτες της Vodafone θα επωφελούνται από το πρόγραμμα του Public σε κορυφαίεςκατηγορίες, και αντιστοίχως οι πελάτες του Publicθα επιβραβεύονται για τις αγορές τους στα καταστήματα Vodafone.

Επέκταση του κοινού δικτύου το 2024

Όσον αφορά στα επόμενα κοινά βήματα ανάπτυξης των δύο εταιριών, υπολογίζεται πως μέχρι τον Μάρτιο του 2024 θα λειτουργήσουν 10 καταστήματα Vodafoneshop-in-shop σε καταστήματα Publicκαλύπτοντας, πόλεις σε όλη την Ελλάδα,με μακροπρόθεσμο στόχο την λειτουργία 44 καταστημάτων σε 18 μήνες από σήμερα.

Vodafone

Σε αυτήν την πρώτη φάση της συνεργασίας, έμφαση θα δοθεί στα φυσικά καταστήματα και στις φυσικές πωλήσεις. Ωστόσο, οι δύο εταιρίες πρόκειται να αξιοποιήσουν την εκτεταμένη εμπειρία τους στο ψηφιακό περιβάλλον σχεδιάζονταςomnichannel ταξίδια αγορών, όπου ο καταναλωτής θα μπορεί να ξεκινάει σε ένα εκ των δύο websites και είτε να καταλήγει στο κατάστημα είτε να ολοκληρώνει την συνδυαστική του αγορά online.

Vodafone

O Ρόμπυ Μπουρλάς, CEO του Public Group, δήλωσε: «Σήμερα δύο αγαπημένοι προορισμοί συναντιούνται για να φέρουν μαζί μία νέα εποχή εμπειριών στους καταναλωτές. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι γιατί η συνεργασία που εγκαινιάζουμε επίσημα σήμερα, είναι απόλυτα εναρμονισμένη με τη φιλοσοφία του Public και τη δέσμευσή μας: να καινοτομούμε διαρκώς με νέες συνεργασίες και πρωτοβουλίες που φέρνουν περισσότερα στους πελάτες μας. Με τη Vodafone ξεκινάμε ένα κοινό ταξίδι για να προσφέρουμε μαζί ξεχωριστές προτάσεις που συνδυάζουν τις ανάγκες των πελατών μας σε κινητή, σταθερή και τηλεόραση με τα ανάλογα προϊόντα: κινητά, laptop, τηλεοράσεις και διαμορφώνουν μία ενιαία εμπειρία.»

Η Κάτια Σταθάκη, Εμπορική Διευθύντρια καταναλωτικών προϊόντων της Vodafone Ελλάδας, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που η ανακοίνωση που πραγματοποιήσαμε περίπου 3 μήνες πριν, αποκαλύπτεται σήμερα, ως μια νέα πραγματικότητα, για όλους τους καταναλωτές στο εμβληματικόκατάστημα του Public Συντάγματος. Ενισχύουμετο αποτύπωμα της αλυσίδας Vodafone μέσα από τη συνεργασία μας με τα Public, με τα οποία μοιραζόμαστε κοινά χαρακτηριστικά, αλλά και στρατηγική σε ό,τι αφορά την πελατοκεντρική μας φιλοσοφία, αλλά και τα συμβατά, αλληλοτροφοδοτούμενα προϊόντα μας. Με αυτόν τον τρόπο, προσφέρουμε μία νέα, ολοκληρωμένη εμπειρία τεχνολογίας, στους πελάτες μας, ώστε να μπορούν να βρουν πλέον σε ένα σημείο όλα όσα χρειάζονται, και να επωφελούνται από μοναδικές προσφορές στην ευρεία γκάμα των προϊόντων και των υπηρεσιώνπου προσφέρουν τα δύο brands.»


 

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα