Καλλιτέχνες, επαγγελματίες και δημιουργοί που αξιοποίησαν στο έπακρο τις δυνατότητες του YouTube για να υλοποιήσουν, μέσα στο 2020, τις πιο αποτελεσματικές και καινοτόμες διαφημιστικές εκστρατείες της πλατφόρμας, καλούνται να πάρουν μέρος στα YouTube Works - τη μεγάλη γιορτή της δημιουργικότητας, που έρχεται το 2021 για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
Στόχος του νέου αυτού θεσμού της Google είναι να αναγνωριστούν όλοι όσοι δημιουργούν καμπάνιες που προσεγγίζουν τους καταναλωτές και την κοινωνία με καινοτόμους τρόπους, μέσα από νέα ψηφιακά κανάλια και πλατφόρμες.
Τα βραβεία διαφημιστικής αποτελεσματικότητας YouTube Works, όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, θεσπίστηκαν και λειτουργούν σε συνεργασία με την Kantar, ακριβώς για να αναδείξουν τα λαμπρά μυαλά και τις ιδέες που κατακτούν το κοινό, συμβάλλοντας καθοριστικά στην επίτευξη θετικών επιχειρηματικών αποτελεσμάτων για τα brands και τις εταιρείες.
Στα βραβεία μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή ομάδες μάρκετινγκ, μέσων μαζικής ενημέρωσης, δημιουργικών τμημάτων και διαφημιστικών εταιρειών καθώς και να υποβάλουν υποψηφιότητα σε όσες κατηγορίες επιθυμούν.
Οι αιτήσεις συμμετοχής θα ξεκινήσουν στα μέσα Νοεμβρίου 2020 και θα ολοκληρωθούν την Κυριακή,14 Φεβρουαρίου 2021.
Κοινωνική Ευθύνη
Νέα Πλατφόρμα Περιβαλλοντικής Παρακολούθησης στη ΒΑ Χαλκιδική: Πώς η τεχνολογία αλλάζει τα δεδομένα της περιβαλλοντικής διαχείρισης και ενισχύει τη διαφάνεια
Η προστασία του περιβάλλοντος αποτελεί μία από τις σημαντικότερες προκλήσεις για τη Βιομηχανία. Οι σύγχρονοι οργανισμοί αναγνωρίζουν την ανάγκη ενσωμάτωσης στη στρατηγική τους πρακ ...