Υποπτο αντικείμενο βρέθηκε σύμφωνα με τον ιταλικό τύπο σε στάση του μετρό στο Μιλάνο λίγες ώρες πριν από τον τελικό του Champions League, όπου η αστυνομία διέταξε την εκκένωση του σημείου. Χωρίς να έχουν γίνει γνωστές μέχρι ώρας άλλες λεπτομέρειες.


Επιχειρήσεις
Nike: Από το "Just Do It" στο "Why Do It?"- Rebranding για την "cringe" κουλτούρα
Μετά από σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, η Nike επιχειρεί τη μεγαλύτερη αλλαγή στο brand storytelling της. Το εμβληματικό σλόγκαν "Just Do It", που καθόρισε την πορεία της εταιρείας από ...