ΕΥΖην

3 tips για να χτίσετε το σώμα που θέλετε μέχρι το καλοκαίρι!


Ο καιρός ανοίγει, τα περιοριστικά μέτρα κατά της πανδημία χαλαρώνουν και πολύ σύντομα θα αρχίσει να απασχολεί ένα ερώτημα: Πώς θα φτιάξoυμε το επιθυμητό σώμα μέχρι το καλοκαίρι. 

Ο *Άκης από τη CTfivepercent Nutrition Team, παρουσιάζει τρία βασικά tips για το κορμί, που χαρίζει αυτοπεποίθηση  σε παραλίες, πισίνες: 

  1. Καταπολέμηση του λίπους: Για να δουλέψουν καλύτερα οι μύες σας και να αναδειχθούν τονωμένοι και σφιχτοί, πρέπει να τους απαλλάξετε  από το βαρύ φορτίο που κουβαλούν: το λίπος. Τα λίγα ή πολλά κιλά που έχουν συσσωρευτεί στην κοιλιά,τη μέση ή το στέρνο σου είναι ο χειρότερος εχθρός της εικόνας σας  μέσα σε μακό ή μαγιό και ο μόνος τρόπος για να μειωθούν στο ελάχιστο και γρήγορα, είναι η διαλείπουσα νηστεία. Κατά τη διάρκεια αυτής της επιστημονικά τεκμηριωμένης και ασφαλούς μεθόδου διατροφής, νηστεύετε οποιαδήποτε στερεά και θερμιδογόνο τροφή για 16 συνεχόμενες ώρες (8 μ.μ.-12π.μ.), ενώ επιτρέπονται  να τις επόμενες 8 ώρες τρία γεύματα με όριο τις 1.500-1.800 θερμίδες συνολικά. Δοκιμάστε τη διαλείπουσα νηστεία τέσσερις φορές τη βδομάδα και θα δείτε το πάχος να υποχωρεί ραγδαία από κάθε σημείο του σώματός σας. Ημερήσιο παράδειγμα διαλείπουσας νηστείας: Πρωινό: δύο μεγάλα αυγά (βιολογικά αν γίνεται)ποσέ σε μία φέτα ψωμί ολικής αλέσεως με δύο ντομάτες μυημένες στη σχάρα. Σνακ:ένα μήλο και 12 αμύγδαλα. Μεσημεριανό: ψιλοκομμένο κοτόπουλο σε σαλάτα.Ψιλοκόβουμε μια χούφτα δυόσμο, μαϊντανό, κόλιαντρο, τρεις μέτριες ντομάτες, μια χούφτα βρασμένο μπρόκολο, ένα  αγγούρι,ένα - δύο φρέσκα κρεμμυδάκια και ένα ψημένο στήθος κοτόπουλου. Περιχύνουμε  ½ κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο,½ φρέσκο χυμό λεμονιού και ρίχνουμε αλάτι και πιπέρι. Απογευματινό: ένα μικρό μπολ χούμους χαμηλό σε λιπαρά και μια χούφτα μπιζέλια. Δείπνο: stir fry γαρίδες με τσίλι. Σε ένα τηγάνι  ρίχνουμε ½ κουταλιά της σούπας φυστικέλαιο, σκόρδο και τζίντζερ. Στη συνέχεια προσθέτουμε 100 γραμμάρια γαρίδες, κόκκινη και κίτρινη πιπεριά και μπρόκολο. Προσθέτουμε 1 κουταλιά της σούπας σάλτσα σόγιας με χαμηλή περιεκτικότητα νατρίου. Σερβίρουμε με επιπλέον πράσινα λαχανικά, πασπαλισμένα με ½ κουταλάκι του γλυκού σουσάμι.
  2. Αερόβια άσκηση: Τι είναι αερόβια άσκηση; Οτιδήποτε αναγκάζει την… καρδούλα σας να χτυπά λίγο πιο γρήγορα για χρονικό διάστημα άνω των 30 λεπτών. Προσπαθήστε αρχικά, για τουλάχιστον 40 λεπτά την ημέρα (όχι απαραίτητα συνεχόμενα) να κάνετε κάποια μορφή φυσικής δραστηριότητας (περπάτημα, δουλειές στο σπίτι, βόλτες με τα πιτσιρίκια κτλ.). Ξεκινώντας από αυτό, θα δείτε ότι όσο περνούν οι μέρες θα νοιώθετε καλύτερα και αν προσέχετε τη διατροφή σας θα δείτε αποτελέσματα και στη ζυγαριά. Από εκεί και πέρα, προσπαθήστε να εμπλουτίσετε αυτήν την φυσική δραστηριότητα με κάποιας μορφής εντονότερη αερόβια προπόνηση (τρέξιμο, ποδήλατο, ελλειπτικό στο γυμναστήριο, κάποιο είδος αθλήματος κτλ.), για τουλάχιστον 45 λεπτά. Ιδανικά 60 λεπτά την ημέρα για 4 με 5 φορές την εβδομάδα. Τα αποτελέσματα θα είναι εντυπωσιακά. Και αν δεν έχω χρόνο για τόσο; Μην απελπίζεστε. Αν δεν μπορείτε να χωρέσετε μέσα στην ημέρα μία ώρα αερόβιας άσκησης, δοκιμάστε για 10 λεπτά το πρωί και 10 λεπτά το βράδυ να κάνετε μια έντονη προπόνηση με ασκήσεις οι οποίες θα αυξήσουν τους καρδιακούς σας παλμούς: ανέβασμα και κατέβασμα σε σκάλα, jumping jacks, μικρά σπριντ στο κοντινότερο γήπεδο, επιτόπια άλματα, burpees, σχοινάκι.
  3. Πίνετε πράσινο τσάι: Υπέρβαρα άτομα που πίνουν πράσινο τσάι καίνε περισσότερο λίπος. Το φαινόμενο στη φυσική χημική ένωση που βρίσκεται στο πράσινο τσάι και ονομάζεται επιγαλλοκατεχίνη (EGCG για συντομία),και η οποία συνδέεται με έναν μακρύ κατάλογο ευεργετημάτων για την υγεία.Η επιγαλλοκατεχίνη επιδρά θετικά αν και σε μικρό βαθμό στην απώλεια και στη διατήρηση του σωματικού βάρους, λόγω της δυνατότητας που δίνει στο σώμα να χρησιμοποιεί το αποθηκευμένο λίπος ως πηγή καυσίμων. Δεν χρειάζονται πολλά. Ένα με δύο φλιτζάνια πράσινου τσαγιού την ημέρα είναι αρκετά για να ενεργοποιήσουν την EGCG.
tsai

Με λίγα λόγια: Σκεφτήκατε ποτέ ότι αυτό το καλοκαίρι θα μπορούσατε να αποκτήσετε το σώμα που πάντα επιθυμούσατε; Εάν έχετε πάρει σοβαρά την απώλεια βάρους και τη φόρμα σας, πρέπει να καθορίσετε απολύτως τη διατροφή σας και να αφιερώσετε χρόνο για το σώμα σας! Είτε πρόκειται για απώλεια βάρους, είτε για τόνωση των μυών ή ακόμα και για υγιεινή διατροφή με ταυτόχρονη αύξηση της δραστηριότητάς σας. Μέχρι αυτό το καλοκαίρι θα μπορούσατε να πετύχετε τον στόχο σας.

Το καλοκαίρι θα είναι εδώ προτού το καταλάβετε και ελπίζουμε να γνωρίζετε πόσο σημαντικό είναι να αποφύγετε τις ακραίες δίαιτες και προπονήσεις για να αποκτήσετε το «τέλειο σώμα». Όσο πιο γρήγορα προσπαθείτε να χάσετε το βάρος, τόσο πιο γρήγορα θα το ξαναπάρετε. Μην περιμένετε λοιπόν, ξεκινήστε σήμερα και αποκτήστε το σωστό σώμα με τον σωστό τρόπο. Εάν έχετε πάρει σοβαρά την απώλεια βάρους και τη φόρμα σας, πρέπει να καθορίσετε απολύτως τη διατροφή σας και να αφιερώσετε χρόνο σε σας! Ακολουθήστε τις παραπάνω συμβουλές και σύντομα θα αποκτήσετε το σώμα που ονειρεύεστε.

* Ο Άκης (CT fiveprcent - Nutritionteam) είναι Personal Trainer, Προπονητής Σωματικής Διάπλασης
facebook: CTfivepercent-Nutritionteam Akis
Instagram: ct_fiveper_nutritionteam_akis

Διαβάστε επίσης