Χωρίς μετρό θα μείνει σήμερα η πρωτεύουσα λόγω της εξαγγελθείσας 24ωρης απεργίας των εργαζομένων. Το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών διαμαρτύρεται για την διαρκή υπονόμευση δομών και υποδομών, καθώς και για τη στοχοποίηση των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ με ηθικό αυτουργό την πολιτική ηγεσία συγκοινωνιών.
Αγορές
Ο CZ της Binance για τη φυλακή, τη χάρη από τον Τραμπ και το μέλλον των crypto (+video)
Για τους «χειμώνες» των κρυπτονομισμάτων, την τετράμηνη παραμονή του σε ομοσπονδιακή φυλακή των ΗΠΑ, τη χάρη που έλαβε από τον Ντόναλντ Τραμπ και τα σχέδιά του για τα επόμενα 25 χρ ...