Λιγότερες είναι οι παραγγελίες των γερμανικών εργοστασίων για πρώτη φορά εδώ και τέσσερις μήνες.
Οι παραγγελίες σε Γερμανούς κατασκευαστές έπεσαν κατά 2,2% τον Φεβρουάριο.
Οι προβλέψεις περίμεναν μείωση 0,3%.
Λιγότερες είναι οι παραγγελίες των γερμανικών εργοστασίων για πρώτη φορά εδώ και τέσσερις μήνες.
Οι παραγγελίες σε Γερμανούς κατασκευαστές έπεσαν κατά 2,2% τον Φεβρουάριο.
Οι προβλέψεις περίμεναν μείωση 0,3%.
Μετά από σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, η Nike επιχειρεί τη μεγαλύτερη αλλαγή στο brand storytelling της. Το εμβληματικό σλόγκαν "Just Do It", που καθόρισε την πορεία της εταιρείας από ...