Το Emira έχει εξελιχθεί σε σημαντικό μοντέλο για τη Lotus, αντιπροσωπεύοντας πάνω από 5.000 από τις συνολικά 12.000 πωλήσεις της εταιρείας μέσα στο 2024. Πρόσφατα, η μάρκα παρουσίασε την έκδοση V6 Turbo SE, η οποία διαθέτει αναβαθμισμένο χειροκίνητο κιβώτιο για μεγαλύτερη ακρίβεια, βελτιωμένες ρυθμίσεις ανάρτησης για καλύτερη συμπεριφορά και άνεση, καθώς και ελαφρύτερο σύστημα ψύξης. Παράλληλα, λανσαρίστηκε η έκδοση Racing Line, με χαρακτηριστικές κίτρινες ρίγες και μαύρες γυαλιστερές ζάντες.
Την ίδια στιγμή, καθώς η Lotus καθυστερεί το σχέδιο ενός αμιγώς ηλεκτρικού σπορ μοντέλου με κινητήρα στο κέντρο, εξετάζει τρόπους να εξηλεκτρίσει το υπάρχον διθέσιο. «Όλα είναι πιθανά. Θα μπορούσαμε να ενσωματώσουμε ένα υβριδικό σύστημα», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Lotus Europe, Matt Windle, στο Auto Express. Δεν πρέπει να περιμένουμε κάτι αντίστοιχο με το υπερ-υβριδικό σύστημα των SUV Eletre και Emeya, τα οποία συνδυάζουν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,0 λίτρων με ισχυρούς ηλεκτροκινητήρες εμπρός και πίσω.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr